728 x 90

فری بیکن: تهدید رژیم ایران به حملات انتقامجویانه خارجی و در آنسوی دریاها

رژیم ایران، تهدید به عملیات تروریسی علیه مخالفان
رژیم ایران، تهدید به عملیات تروریسی علیه مخالفان

تارنمای فری بیکن آمریکا، در مطلبی به تهدیدات تروریستی رژیم ایران پرداخته از جمله نوشت: یک مقام نظامی ارشد رژیم ایران روز دوشنبه در اظهاراتی که عملیاتهای مخفی این رژیم را در خاک آمریکا و اروپا را برجسته‌تر می‌کند گفت، رژیم ایران حملاتی را در خارج از مرزهایش نیز طراحی می‌کند، حتی برای انجام حملات بر روی کسانی که آنها را دشمنان می‌بیند به آنسوی دریاها نیز خواهد رفت.

 

تهدید مخالفان به ترور آنها در خارج از کشور و حتی اروپا و آمریکا

فری بیکن ۱۹شهریور ۹۷نوشت: از پاسدار یحیی رحیم صفوی مشاور خامنه‌ای روز دوشنبه در تهران نقل‌قول شد که می‌گوید: «ما به دشمنان انقلاب اسلامی هشدار می‌دهیم که اگر علیه ایران اسلامی تجاوز کنند ما آنها را نه فقط خارج از مرزهایمان بلکه همچنین آنسوی دریاها تعقیب و مجازات می‌کنیم».

اظهارات او درست چند روز بعد از آن است که سپاه پاسداران خامنه‌ای مدعی شد موشک‌هایی را از خاک ایران به منطقه کردستان عراق پرتاب کرد (البته کمی بعد کارشناسان نظامی آمریکا که صحنه را بررسی کردند گفتند موشکهای پرتاب شده از فاصله ۲۰تا ۴۰کیلومتری و از داخل عراق صورت گرفته است). رژیم ایران قول حملات بیشتر در آن کشور را داده است.

 

هشدار مقامات آمریکا: رژیم ایران دارای ظرفیت حملات تروریستی در سراسر جهان

شعارهای پاسدار صفوی همچنین بفاصله کمی از دستگیر دو ایرانی در آمریکاست که به طراحی حملات تروریستی علیه اهدافی در آمریکا متهم شده بودند (از جمله عملیات جاسوسی علیه اعضای مجاهدین خلق و مراکز یهودی). مقامات آمریکا هشدار داده‌اند عملیات جاسوسی ایران بسا فراتر از مرزهای آن گسترش یافته و رژیم ایران دارای ظرفیت انجام حملات تروریستی در سراسر منطقه و حتی جهان است. رژیم ایران حملات آخر هفته خود در عراق را تأیید کرده است.

 

خاطرنشان می‌شود که تحلیلگران آشنا به وضعیت رژیم ولایت فقیه بالا گرفتن عملیات تروریستی، به‌اصطلاح قدرت‌نمایی و تهدید دشمنان را نشانه‌های مرحله پایانی حاکمیت آخوندی ارزیابی می‌کنند

 

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/794b42b7-4caf-4080-b5d6-34c664397447"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات