728 x 90

فری‌بیکن: ائتلاف قانونگذاران جمهوری خواه از دولت بایدن می‌خواهند حوثی‌ها را لیست‌گذاری تروریستی کند

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

۱۰تن از نمایندگان کنگرهٔ آمریکا طی نامه‌یی به آنتونی بلینکن خواستار نامگذاری مجدد تروریستی حوثیهای وابسته به رژیم آخوندی شدند.

در این نامه آمده است حوثیها از سپاه پاسداران، که خودش یک سازمان خارجی لیست‌گذاری شده تروریستی است، آموزش، حمایت و پشتیبانی مالی دریافت می‌کنند.

فری‌بیکن روز اول بهمن نوشت: ائتلاف قانونگذاران جمهوری‌خواه از دولت بایدن می‌خواهند حوثی‌ها را لیست‌گذاری تروریستی کند- رهبران سیاست خارجی جمهوریخواه به رهبری کلودیا تنی در نامه‌یی که روز جمعه به وزیر امور خارجه فرستاده شد، دولت بایدن را تحت فشار قرار دادند تا مسیر خود را در مورد حوثی‌ها تغییر دهد... این نامه تنها ساعاتی پس از آن منتشر می‌شود که سناتور تد کروز و ائتلافی از رهبران جمهوری خواه مجلس سنا لایحه جدیدی را ارائه کردند که دولت بایدن را مجبور می‌کند تا حوثی‌ها را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی لیست‌گذاری و رهبری آن را تحریم کند.

نمایندگان کنگره آمریکا در نامه به وزیر خارجه این کشور تأکید کردند: به خوبی ثابت شده است که حوثی‌ها از سپاه پاسداران، که خودش یک سازمان خارجی لیست‌گذاری شده تروریستی است، آموزش، حمایت و پشتیبانی مالی دریافت می‌کنند.

امضا کنندگان این نامه عبارتند از: مایکل مک‌کال رهبر جمهوریخواهان در کمیته خارجی مجلس نمایندگان، کلودیا تنی، جو ویلسون، اسکات پری، دارل عیسی، برایان مست، تیم برشت، گریگوری اشتویبه، رونی جکسون و ماریا سالازار

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0af4419-92de-4ce7-ba02-f72e1b8dd3f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات