728 x 90

فروغ و نوک پیکان تهاجمات به‌نظام

سخن روز
سخن روز

زوزه‌ها، ناله‌ها و فریاد و فغانها نسبت به‌عملیات کبیر فروغ جاویدان و مجاهدینی که «هنوز هم به‌دنبال فروپاشی جمهوری اسلامی هستند» (پاسدار قاسمی، سرچماقدار خامنه‌ای-۵مرداد) هنوز هم ادامه دارد.

سرچماقدار خامنه‌ای وحشت‌زده می‌گوید: «مسعود رجوی با شعار امروز مهران فردا تهران نیروهای خود را تهیه کرده و آنها را به زیارت کربلا می‌برد و در حرم حضرت ابوالفضل دعا می‌کند که به‌ما یاری کن» تا «نظام خمینی را سرنگون کنیم» و بعد هم «بدون توقف تا عمق ۲۰کیلومتری کرمانشاه پیشروی کردند».

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع می‌گوید: «سال ۶۰ مشکلات مربوط به‌جنگ و عملیات مجاهدین» علیه ما «می‌توانست به‌تنهایی باعث سقوط نظام شود» و «در فروغ جاویدان هم بنا داشتند در کمترین زمان کار نظام را تمام کنند» (۷مرداد).

رئیسی جلاد هم آژیرهای خطر و ضرورت هوشیاری تمام ارگانهای نظام را یادآوری می‌کند و این‌که «نخبگان نظام همیشه باید نسبت به مجاهدین هوشیار بوده و مراقبت کنند» چرا که «از اول ضربه‌هایی را که از مجاهدین خوردیم از کفار و ملحدین نخوردیم!» (۷مرداد).

 

سرکردهٔ تیپ ضد نبی اکرم سپاه هم فروغ را «توفانی» می‌نامد «که اگر عنایت خداوند نبود، نظام با چالشهای بزرگی روبه‌رو می‌شد» (۶مرداد).

پاسدار سرتیپ یوسفعلی‌زاده هم با اشاره به‌شدت «کینه مجاهدین و دشمنی آنها با نظام» به‌خبرگزاری رسمی رژیم می‌گوید «این جریان هم اینک هم با آرمانها و ارزشهای نظام ولایت مقابله می‌کند».

اینها نمونه‌هایی است از حجم دیوانه‌وار ابراز وحشت از کابوس سرنگونی که عملیات فروغ جاویدان به جان رژیم انداخته و پایان‌ناپذیر است.

این زوزه‌های وحشت در کنار موج شدید شیطان‌سازی علیه مجاهدین، نشان از شدت رویارویی دو خصم آشتی‌ناپذیر در صحنهٔ سیاسی ایران، یعنی رژیم آخوندی و مجاهدین و مقاومت ایران دارد. آن هم در حالی که ضربات پیاپی داخلی و بین‌المللی مجاهدین به‌رژیم و به‌ویژه شکست استراتژی آوردن رئیسی برای مهار جامعه، وضعیت را سراپا دگرگون کرده و خامنه‌ای و رئیسی را در تنگنای سرنگونی به‌وحشت انداخته است.

برای همین هم جانشین سرکردهٔ سپاه پاسداران به آن دسته از بوق‌های تبلیغاتی نظام که دستور دارند وانمود کنند مجاهدین تمام شده‌اند، تشر می‌زند: «همین الآن این جنگ در همه کشور» و علیه نظام «گسترده است. نوک پیکان این حمله و این جنگ هم مجاهدین هستند» (۶مرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51374dec-9a8c-4eca-93cd-0bf414d30a21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات