728 x 90

فرمانده مسعود آماده‌ایم - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران اسیر
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران اسیر

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی برای برافروختن آتش اعتراض و قیام مردم به‌جان آمده علیه رژیم ولایت فقیه در شهرهای مختلف ایران اسیر:

 

پاسخ کانونهای شورشی به مسعود رجوی در تهران

یکی از اعضای کانون شورشی ۸۱۵ تهران در پاسخ به پیام مسعود رجوی گفت «لعنت بر خمینی مرگ بر خامنه‌ای، فرمانده آماده‌ایم آماده، حاضر حاضر حاضر». این عضو کانون شورشی  تراکتی با این مضمون نصب کرد «سلام و درود بر شیر همیشه بیدار، تورا خدا نگهدار و با درود بر خواهر مریم خورشید تابان و با درود بر ارتش آزادیبخش و با درود بر تمامی اشرف‌نشانها و کانونهای شورشی. برادر مسعود پیامت را شنیدیم، فرمانده آماده‌ام آماده.

 

اعضای کانون شورشی ۸۱۵ تهران  در پاسخ به پیام برادر مسعود در قطعه فیلمی که در مزار شهدای مجاهدین تهیه شده بود گفتند «برادر پیامت را شنیدیم، آماده‌ایم آماده، حاضر حاضر حاضر. اینجا مزار جمعی از شهدای مجاهد خلق است، آماده‌ایم تا پیمان ببندیم، تا آخرین نفس ایستاده‌ایم». عضو این کانون شورشی تراکتی با این مضمون در دست داشت «روز سرنگونی فاشیست دینی فرا رسیده، برادر مسعود پیامت را شنیدیم، آماده‌ایم آماده، زنده باد ارتش آزادی. با درود بر خواهر مریم خورشید تابان و درود بر خلق قهرمان ایران. قسم بخون شهیدان و رنج اسیران. می‌جنگیم می‌میریم ایرانو پس می‌گیریم، حاضر حاضر حاضر، کانون شورشی ۸۱۵تهران – عاشقان را خبر کنید»

 

حمایت کانونهای شورشی از اعتصاب و اعتراض مردم

یکی از اعضای کانون شورشی اشرف از شهر رشت در حالیکه تراکتی در حمایت از معلمین و فرهنگیان آزاده در دست داشت در پیامی گفت «بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران، سلام و درود می‌فرستیم بر معلمان و فرهنگیان آزاده‌ای‌که برای دستیابی به حقوق حقه خود دست به تحصن زده‌اند، ما کانونهای شورشی سراسر میهن اشغال شده به تبعیت از رئیس‌جمهور مقاومت مریم رجوی با معلمان و فرهنگیان عظیم‌ الشان و به ستوه آمده اعلام همبستگی می‌کنیم، رژیم دیکتاتوری ضدفرهنگی و ضدایرانی آخوندها علم و اندیشه را به نابودی کشانده و وضعیتی فاجعه‌بار برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته به‌وجود آورده‌اند همان‌گونه که برای سایر اقشار ملت به‌وجود آورده‌اند، ما کانونهای شورشی بپاخواسته از میان همین اقشار جامعه ستمدیده هستیم و با شما فرهنگیان و معلمان آزاده اعلام همبستگی و حمایت می‌کنیم. ملت بزرگ ایران دیروز، دانشجویان و کامیون‌داران و کسبه و کارگران، و امروز معلمین و فرهنگیان و فردا نوبت تک‌تک مردم ایران است که از ظلم و ستم رژیم آخوندی صدمات سنگین ببیند، فردا دیر است، امروز بپاخیزید چرا که حق گرفتنی است. هیهات منی الذله».

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff8084ee-bc7d-405c-8e0b-052bc25a841e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات