728 x 90

فرمان ضدایرانی خامنه‌ای و بازتاب‌های آن در رسانه‌های حکومتی!

فرمان ضدایرانی خامنه‌ای در باره واکسن کرونا
فرمان ضدایرانی خامنه‌ای در باره واکسن کرونا

فضیحت سیاست ضدانسانی و ضدایرانی خامنه‌ای و روحانی در بحبوحه کرونا و بحران معیشتی نه تنها در افکار عمومی و شبکه‌های اجتماعی بلکه در برخی رسانه‌های حکومتی نیز بازتاب دارد.

روزنامه حکومتی آرمان روز یکشنبه ۲۱دی نوشت: «برای جلوگیری از بروز التهاب یا بحران هم که شده باید در زمینه خرید واکسن معتبر و توزیع مناسب و با برنامه و سریع آن تمرکز ویژه‌یی صورت بگیرد و برای یکبار هم که شده علاج واقعه را قبل وقوع در دستورکار قرار دهیم. . این شرایط هر چه باشد ذره‌یی بازی بردار نیست، به شوخی شبیه نیست و از آن بوی بی‌صبری و کلافگی کاملاً استشمام می‌شود».

 

روزنامه حکومتی جهان صنعت نیز روز یکشنبه نوشت: «یک متخصص قلب و دبیر انجمن قلب و عروق ایران افزایش فوتی مرگ‌های ناگهانی در بی‌خبری حاکی از آمارهای جدیدی است که ثبت نمی‌شود و مورد بحث قرار نمی‌گیرد. اغلب افرادی که به کرونا مبتلا می‌شوند اما بر اثر ایست قلبی فوت می‌کنند نامشان در فوتی‌های کرونا ثبت نمی‌شود پس دو رقمی شدن این آمار جای تعجب ندارد. با این وجود مسئولان قصد ندارند برای جان شیرین مردم واکسن تهیه کنند. با این اوصاف دود تعلل در تهیه واکسن مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی تنها در چشم مردم می‌رود».

 

کیهان خامنه‌ای در واکنشی ترسان در روز یکشنبه ۲۱دی نوشت: «ساخت واکسن کرونا به‌طرز عجیبی تبدیل به وسیله‌ای برای برخی بازیهای سیاسی و اهداف پشت پردهٔ علیه نظام شده است. یک روز هشتگ «واکسن بخرید» راه می‌اندازند تا این‌طور وانمود کنند نظام با بی‌توجهی به مردم از قافله واکسیناسیون عمومی عقب‌افتاده و یک روز تن ندادن نظام به اف.ای.تی.اف را مانع خرید واکسن از سوی نظام و ظلم به مردم قلمداد کردند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af9c5c87-30a9-4dc8-8a57-6f9f32a954de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات