728 x 90

فرانکفورتر آلگماینه - شورای ملی مقاومت مخفی‌کاری رژیم ایران را برملا کرد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

فرانکفورتر آلگماینه ۱۲ فروردین ۹۹ نوشت: رژیم ایران شیوع ویروس کرونا را بیش از دو هفته مخفی نگاهداشت. این [واقعیت] از پرونده‌های بیمارستانی برمی آیند که به‌دست جنبش اپوزیسیون «شورای ملی مقاومت ایران» رسیده و در اختیار ما قرار گرفته‌اند. اولین بار در روز (۳۰ بهمن) اعلام شد که در شهر قم دو نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند. بعد در همان شب فوت آنها اعلام شد. اسناد به‌دست آمده این ظن را اثبات می‌کنند که رژیم ایران شیوع ویروس کرونا را مخفی نگه داشت تا انتخابات پارلمانی دوم اسفندماه را برگزار کند.

 

این اسناد توسط «سازمان اورژانس کشور» در استان تهران صادر شده‌اند. این مدارک مربوط به شش بیمار می‌شوند که بنا‌ به محتویات مدارک، در فاصله ۱۴ تا۱۸ بهمن به‌دلیل مشکوک بودن به ابتلاء به عفونت ناشی از (کرونا) در بخش اورژانس سه بیمارستان در تهران بستری شدند. در پرونده یکی از بیماران به‌طور مشخص قید شده که او از چندین روز پیش از علائم مربوط به ـ کروناـ رنج می‌برد. در هر کدام از این اسناد شماره ثبت پرونده، تاریخ و ساعت تحویل به مرکز درمانی و هم‌چنین نام، سن و آدرس بیمار ذکر شده است. در ادامه کد شناسایی پزشک معالج و علائم بیماران تحویل داده شده به بخش اورژانس ثبت شده‌اند. در کلیه موارد علائم تب، تنگی نفس و ظن ابتلاء به ویروس کرونا نوشته شده است. «شورای ملی مقاومت ایران» که در پاریس مستقر است هم‌چنین تعداد موارد ابتلاء و موارد فوت شدگان در اثر ویروس کرونا در ایران را اعلام می‌کند که بالاتر از آمار و ارقام اعلام شده توسط رژیم ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9b9b1b1-488c-4d3a-b971-d63be5fb4f04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات