728 x 90

فراخوان کمیته سازماندهنده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق به پشتیبانی و حفاظت از انقلابیون در بصره و ذی‌قار و میدانهای تظاهرات

فراخوان به پشتیبانی و حفاظت از انقلابیون در بصره و ذی‌قار
فراخوان به پشتیبانی و حفاظت از انقلابیون در بصره و ذی‌قار

کمیته سازماندهنده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق روز ۲شهریور طی بیانیه‌یی در حمایت از تهاجم شورشگران عراقی در بصره و ذیقار به مقرات و مراکز وابستگان به رژیم آخوندی، اعلام کرد: «به قیام‌کنندگان شجاع در استانهای ذی‌قار و بصره که لانه‌های مزدوری و فساد را در هم کوبیدند، درود می‌فرستیم، کمیته ما، شیوخ عشایر و هیئت‌ها و نیروها و تشکل‌های مردمی و شخصیتهای ملی در تمامی استانهای عراق را فرامی‌خواند که به پشتیبانی کامل و حفاظت از انقلابیون دو استان بصره و ذی قار بطور خاص، و تمام انقلابیون در دیگر میدانهای تظاهرات بپردازند».

کمیته سازماندهنده تظاهرات انقلاب اکتبر برای پایان دادن به تسلط رژیم ایران و خلاصی از شرارتها و تروریسم آن، از عشایر و نیروها و شخصیتهای مردمی خواست که آنها نیز مانند شورشگران بصره و ذیقار، برای ریشه‌کن کردن لانه‌های مزدوری و وابستگی و فساد در مقرات احزاب سرسپرده و شبه‌نظامیان مسلح اقدام کنند.

علی عزیز عضو کمیته سازماندهنده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در مصاحبه با الحدث تأکید کرد: «نوری مالکی عامل تحریک به ترور و ربودن فعالان قیام است. ما از شورای امنیت و جامعه جهانی می‌خواهیم تا یک تحقیقات مستقل درباره قتل تظاهر کنندگان و ترور فعالان قیام انجام دهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35caa322-c79f-429e-a79f-6b3d206be87b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات