728 x 90

فراخوان رهبر مسیحیان مارونی لبنان برای متوقف‌کردن دخالت‌ها در امور قضایی در تحقیقات پیرامون انفجار عظیم بندر بیروت

بشاره الراعی رهبر مسیحیان مارونی
بشاره الراعی رهبر مسیحیان مارونی

به‌دنبال سنگ‌اندازیهای حزب‌الشیطان وابسته به‌رژیم آخوندی در تحقیقات پیرامون انفجار عظیم بندر بیروت، رهبر مسیحیان مارونی لبنان از دولت این کشور خواست به‌هر گونه مداخله‌یی در قضاییه پایان بدهد.

رویترز، ۱۱مهر گزارش داد: «تحقیقات (حول انفجار در بندر بیروت) دوشنبه (گذشته) در پی کارزار شیطان‌سازی... علیه قاضی طارق بیتار و هشدار یک مقام ارشد... از حزب‌الله وابسته به (رژیم) ایران به بیتار مبنی بر برکناری او، متوقف شد».

بشاره الراعی رهبر مسیحیان مارونی که قویاً منتقد حزب‌الله بوده روز یکشنبه گفت... «فشار سیاسی به‌بیتار، اختیارات قضاییه را تضعیف می‌کند و می‌تواند کمکهای بین‌المللی به‌لبنان را در معرض خطر قرار بدهد».

الراعی افزود: «نمی‌توان بر تحقیقات دربارهٔ جنایت (انفجار) در بندر تأکید کرد و از تحقیقات قاضی و قضاییه حمایت به‌عمل نیاورد... این وظیفه (دولت) است که هر گونه دخالت در امور قضاییه را متوقف سازد».

رویترز، خاطرنشان کرد: «گزارش‌شده که یک مقام ارشد (حزب‌الله)... بیتار را به‌اخراج تهدید کرده است».

نخست‌وزیر نجیب میقاتی گفت که امیدوار است بیتار در منصب خود بماند و اعلام کرد به‌دنبال تهدیدات، تدابیر امنیتی در پیش گرفته شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc55719c-163d-40f8-bc14-ecd186cb4c4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات