728 x 90

فراخوان خانم مریم رجوی به کادر پزشکی و سازمانهای بین‌المللی

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

فراخوان خانم مریم رجوی به کادر پزشکی و سازمانهای بین‌المللی:

برای حفظ جان مردم و خنثی کردن پنهان‌کاری رژیم، اطلاعات خود را در اختیار افکار عمومی بگذارید

 

رژیم ضدبشری آخوندی با ادامه و اصرار بر پنهان کاری، پخش اطلاعات دروغ، عدم اقدامات پیشگیرانه، توزیع نکردن تجهیزات پزشکی و امکانات مقابله و ادامه رفت و آمد به چین، باعث تسریع گسترش ویروس کرونا به مناطق مختلف از مرکز و شمال تا شرق و غرب و جنوب ایران، افزایش سریع قربانیان و هم‌چنین انتقال ویروس به کشورهای همسایه شده است.

 

بنا‌ به‌گفته اهالی و پزشکان و پرستاران علاوه بر قم و تهران شماری از مبتلایان در تبریز و اصفهان و نجف آباد و کاشان و کرمانشاه و رشت و خرم‌آباد و برخی دیگر از شهرهای کشور جان‌ باخته‌اند.

 

به‌رغم فراخوانهای مکرر داخلی و بین‌المللی پروازهای ماهان ایران سپاه پاسداران تا امروز سه‌شنبه ۶ اسفند  به چین ادامه یافته است.

 

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت رژیم درباره کرونا همان تجربه هواپیمای اوکراینی را در ابعاد کلان و در سطح سراسری و در حق همه ایرانیان تکرار می‌کند. وی از پزشکان و پرستاران و کارکنان بیمارستانها خواست به‌خاطر حفظ جان و سلامت مردم ایران و برای خنثی کردن پنهان‌کاریها و اطلاعات گمراه‌کننده رژیم، اطلاعات خود را سریعاً در اختیار افکار عمومی بگذارند.

 

خانم رجوی تأکید کرد سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی و سازمانهای بین‌المللی طرفدار حقوق‌بشر باید فاشیسم دینی حاکم بر ایران را وادار کنند تمام حقایق و آمار در مورد کرونا را برای حفظ جان و سلامت مردم ایران و دیگر کشورهای منطقه در اختیار افکار عمومی و ارگانهای بین‌المللی ذیربط بگذارد.

 

وی عموم هموطنان به‌ویژه جوانان غیرتمند را به اعتراض فراخواند تا رژیم آخوندی را از یک‌سو وادار به بیان حقایق نموده و از سوی دیگر مجبور نمایند امکانات پزشکی و درمانی که به‌طور گسترده در انحصار پاسداران و دستگاههای امنیتی است در اختیار مردم و بیمارستانها و پزشکان معالج قرار دهد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۶اسفند ۱۳۹۸(۲۵فوریه۲۰۲۰)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2175a265-7490-4e5a-9e09-a2d5f1d626d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات