728 x 90

فراخوان خانم مریم رجوی به ملل متحد برای بازدید از زندانها و ارجاع پرونده جنایات رژیم به شورای امنیت

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اذعان رژیم آخوندی به واقعی بودن تصاویر دردناک و ضدانسانی برخی دوربینهای هک شده در اوین

فراخوان خانم مریم رجوی به ملل متحد برای بازدید از زندانها و ارجاع پرونده جنایات رژیم به شورای امنیت

 

سه روز پس از انتشار تصاویر برخی دوربینهای هک شده در زندان اوین در شبکه‌های اجتماعی که گوشه‌ای از رفتار دردناک و ضدانسانی دژخیمان خامنه‌ای با زندانیان بی‌دفاع را نشان می‌دهد، سردژخیمی به‌نام حاج محمدی رئیس سازمان زندانهای رژیم، ناگزیر به واقعی بودن این تصاویر اذعان کرد. اما در منتهای وقاحت به عذرخواهی از خامنه‌ای و زندانبانان پرداخت و آنان را «زندانبانان شریف» لقب داد.

 

قبول مسئولیت و عذرخواهی توسط یک مهرهٔ دست چندم، تلاش مذبوخانه برای دربردن خامنه‌ای و رئیسی و اژه‌ای رئیس قضاییه آخوندهاست. همه کسانی که زندانهای فاشیسم دینی را تجربه کرده‌اند می‌دانند که این تصاویر دردناک جزء بسیار کوچکی از شکنجه‌های وحشیانه درباره بیش از نیم میلیون زندانی سیاسی در چهار دهه گذشته است که ۱۲۰هزار نفر از آنها اعدام شده‌اند.

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران بار دیگر از دبیرکل ملل متحد، کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر و گزارشگران ملل متحد و سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر خواست به فوریت برای بازدید از زندانهای رژیم ایران و ملاقات با زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی اقدام کنند. زندان در رژیم ایران هیچ معنایی جز شکنجه‌گاه و قتلگاه ندارد. زندانیان باید از حق حیات و ممنوعیت از شکنجه و برخورداری از خدمات پزشکی به‌ویژه در سونامی کرونا برخوردار شوند. زندانیان حداقل به‌طور موقت باید آزاد شوند. وی افزود پرونده نقض وحشتناک و سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران به‌خصوص پرونده رفتار رژیم در زندانها باید به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود. سردمداران رژیم باید به‌خاطر ۴دهه جنایت علیه بشریت در برابر عدالت قرار بگیرند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲ شهریور۱۴۰۰ (۲۴اوت۲۰۲۱)

-تصاویر دردناک و ضدانسانی برخی دوربینهای هک شده در اوین - 0

توییت رئیس سازمان زندانهای رژیم و تایید رفتار جنایتکارانه با زندانیان

-تصاویر دردناک و ضدانسانی برخی دوربینهای هک شده در اوین - 1

زندان اوین - رفتار وحشیانه وغیر انسانی با زندانی بیهوش

-تصاویر دردناک و ضدانسانی برخی دوربینهای هک شده در اوین - 2

زندان اوین - شکنجه و ضرب و شتم زندانی که دست و پاهایش بسته‌ است توسط دژخیمان زندان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cba4fb82-09e9-41fe-9c49-711762600d7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات