728 x 90

فراخوان انقلابیون عراق به تظاهرات میلیونی در روز ۲۵اکتبر

فراخوان انقلابیون عراق به تظاهرات میلیونی
فراخوان انقلابیون عراق به تظاهرات میلیونی

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر طی فراخوانی از تمامی مردم عراق خواستار شرکت در تظاهرات میلیونی سراسری در روز ۲۵اکتبر شد.

در این بیانیه آمده است: کمیته سازمانده تمامی مردم عراق، انقلابیون قهرمان اکتبر خواستار تظاهرات میلیونی سراسری در روز ۲۵ اکتبر است این کمیته روی مسالمت‌آمیز بودن اعتراضات مردم؛ که جهان را متحیرکرده، تأکید می‌کند. هم‌چنین روی سلامتی هیأتهای دیپلماتیک و حفظ داراییهای عامه دولت که مایملک تمامی عراقیان است، مُصر است تا به این شکل، هر گونه فرصتی را از دست افرادی که می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و چهره قیام شما که علیه ظلم و دیکتاتوری و فساد است را خراب کنند، بگیرد.

در این بیانیه هم‌چنین آمده است: کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر فراخوان برخی از دنبالچه‌های منطقه سبز برای بر پایی به‌اصطلاح چادر مشکوک «حیاد: بیطرف – غیرجانبدار» که فعالان دروغین، وابسته به جریان صدر به‌منظور حفاظت از فاسدین منطقه سبز خواهان آن هستند را محکوم می‌کند، این عمل، یادآور کاری است که این گروه منحرف در سال۲۰۱۵ کردند. آنها باید بدانند که الآن سال۲۰۲۰ است و نه سال۲۰۱۵ و دیگر آب از سر گذشته و کارد به استخوان رسیده، این تلاشهای بی‌ثمر و شکست‌خورده مبنی بر ایستادن در مقابل انقلابیون که خواهان تحقق خواسته‌های عادلانه اشان هستند دیگر فایده‌ای ندارد و آیا بین حق وباطل، بیطرفی وجود دارد؟

هم‌چنین کمیته سازمانده به کسانی که ساختمان «مطعم الترکی» را اشغال کردند، نسبت به هر گونه تلاش خصمانه‌ای که مانع عبور تظاهر کنندگان صلح‌جو از پل جمهوری شود، هشدار می‌دهد، به‌ویژه اطلاعات موثق حاکی از آن است که این ساختمان تبدیل به زرادخانه انواع سلاحها برای سرکوب مردم عراق که خواهان آزادسازی کشورشان هستند، شده است این مردم می‌خواهند کشورشان را از شبه‌نظامیان و احزاب و فراکسیونهای سیاسی وفادار به رژیم ایران که این کشور را تباه و تخریب و به ترور کشانده‌اند، آزاد سازند، ایمیل‌های وزیر خارجه سابق آمریکا هیلاری کلینتون نیز آنها را رسوا کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56149d95-73df-4991-b2c8-d0fa6aea98fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات