728 x 90

فاکس نیوز: پاره کردن پوسترهای قاسم سلیمانی توسط مردم معترض

فاکس نیوز - پاره کردن تصاویر پاسدار سلیمانی
فاکس نیوز - پاره کردن تصاویر پاسدار سلیمانی

تلویزیون فاکس‌ نیوز درباره قیام مردم و دانشجویان در اعتراض به سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی توسط سپاه پاسداران به پاره کردن تصاویر پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی اشاره کرده و گفت: معترضان شعار می‌دادند آخوندها بروید گم شوید و شعار مرگ بر دیکتاتور که اشاره به سران رژیم حاکم و خامنه‌ای است سر دادند. آنها پوسترهای قاسم سلیمانی... را پاره کردند.

 

فاکس نیوز افزود: مقامات رژیم ایران بر علیه شهروندان خود به اقدامات سختگیرانه‌ای متوسل شده‌اند. این نومیدانه‌ترین واکنش رژیم زیر ضرب، در برابر چند روز اعتراضات گسترده بعد از ساقط کردن هواپیمای اوکراینی است.

 

خبرنگار فاکس‌ نیوز گفت: خشم در خیابانهای ایران، تظاهر کنندگان ضددولتی برای سومین روز است که در پایتخت ایران و سایر شهرها دست به اعتراض می‌زنند. آنها با نیروهای امنیتی درگیر شدند، نیروهای امنیتی از گاز اشک‌آور و احتمالاً مهمات جنگی استفاده کردند. معترضان از بابت ساقط کردن هواپیمای اوکرایینی... آشفته هستند.

 فاکس نیوز با اشاره به نشست مقامات کشورهایی که شهروندنشان در حادثه هواپیمای اوکراینی جان‌باختند افزود: مقامات کشورهایی که شهروندانشان در ساقط کردن این هواپیما کشته شدند از جمله بریتانیا، آلمان و سوئد در روز پنجشنبه در لندن ملاقات خواهند کرد تا ببینند چگونه دولت ایران را، از نظر جنایی، مورد حسابرسی قرار دهند. تردیدی نیست که معترضان در تهران نیز سعی می‌کنند اقدام بعدی خود را انجام دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af6725d3-3ef5-4dfe-9096-946cd124fde5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات