728 x 90

فاکس نیوز: مریم رجوی خواهان سرنگونی رژیم ایران شد

مصاحبه مریم رجوی با فاکس نیوز
مصاحبه مریم رجوی با فاکس نیوز

فاکس نیوز نوشت که رهبر اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران با تقدیر از تظاهرات کنندگان به فاکس‌ نیوز گفت «ایران مرتکب جنایت علیه بشریت شده است».

فاکس نیوز در گفتگو با مریم رجوی رهبر اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران به صحبت‌های وی اشاره کرد و از سوی او نوشت:

دیروز و امروز دانشجویان و مردم ایران مجدداً قیام کردند و در شعارهایشان خامنه‌ای و سپاه پاسداران را هدف قرار دادند. آنها شعار می‌دادند: فرمانده کل قوا استعفا ـ سپاه جنایت می‌کند رهبر حمایت می‌کند. این نشان‌دهنده خواست عمومی مردم ایران از سرنگونی دیکتاتوری مذهبی و تأسیس نظامی دموکراتیک کثرت‌گرا و جمهوری می‌باشد که در دسترس مردم ایران و کانون‌های شورشی می‌باشد. به همین منظور خامنه‌ای مکرراً علیه فعالیت‌های مجاهدین خلق، ا.ئی.کی در داخل ایران هشدار داده است.

 

خامنه‌ای بیش از هر زمانی ضعیفتر و ضربه‌پذیرتر شده است

خامنه‌ای بیش از هر زمانی ضعیفتر و ضربه‌پذیرتر شده است و هلاکت قاسم سلیمانی شکستی استراتژیک برای رژیم او بوده است.

سلیمانی مسئول قتل‌عام مردم در ایران و منطقه بود. شلیک موشک به یک هواپیمای مسافری که ۱۷۶مسافر را کشت جنایت بزرگی است که اراده مردم را برای سرنگون کردن دیکتاتوری مذهبی قوی‌تر کرده است. این جنایت به مانند کشتن ۱۵۰۰تظاهرات کننده بیگناه در خلال قیام ماه نوامبر، جنایت علیه بشریت است.

 

مسئولان آن، خامنه‌ای، روحانی و فرماندهان سپاه پاسداران باید مورد بازپرسی قرار گیرند. جامعه بین‌المللی باید از مبارزه مردم و مقاومت ایران برای سرنگونی این رژیم حمایت کند. این تنها راهی است که جهان می‌تواند خاورمیانه را از تروریسم، جنگ‌طلبی و بنیادگرایی مذهبی خلاص کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9af3ef8a-d4f5-4c06-b0cc-2f1a17ec73bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات