728 x 90

فاکس نیوز: مخالفان ایرانی خواستار حفظ فشار بر رژیم ایران توسط بایدن شدند

مخالفان ایرانی خواستار حفظ فشار بر رژیم ایران توسط بایدن شدند
مخالفان ایرانی خواستار حفظ فشار بر رژیم ایران توسط بایدن شدند

فاکس نیوز در گزارشی به تاریخ سه‌شنبه ۵اسفند به قلم آدام شاو به درخواست مخالفان ایرانی برای حفط فشار بر رژیم ایران توسط دولت جدید آمریکا پرداخت و نوشت: «مخالفان ایرانی از بایدن خواسته‌اند تا فشار بر رهبران ایران را حفظ نماید و استدلال کرده‌اند که این رژیم در ضعیف‌ترین نقطه در تاریخ است».

فاکس نیوز با اشاره به گزارش جامعه ایرانیان مقیم آمریکا (OIAC) و به‌نقل از آن می‌نویسد: «گزارش جامعه ایرانیان مقیم آمریکا (OIAC) که مخالف رژیم ایران است و برای یک ایران دمکراتیک و دولتی سکولار فرا می‌خواند هشدار داده که سیاست آمریکا بر اساس منزوی ساختن یا تعامل به یک ایده کور اتکا می‌کند که گویا این رژیم یک روز رفتارش را تغییر می‌دهد ذهنیتی که به‌لحاظ منطقی بی‌اساس است و به‌طور آشکاری غیرقابل اطمینان است.
گزارشی که از بدتر شدن سابقه حقوق‌بشر رژیم ایران در سالهای اخیر حکایت دارد و به موارد حمایت آن از تروریزیم اشاره می‌کند که هم در منطقه و هم در حمایت از گروههایی مانند حزب‌الله صورت گرفته و هم‌چنین در اروپا که علیه مخالفان در پاریس در ۲۰۱۸ توطئه شده بود».

گزارش جامعه ایرانیان مقیم آمریکا (OIAC) در ادامه هشدار می‌دهد که تعامل دیپلماتیک ممکن است این ریسک را داشته باشد که بار و وزن قابل توجهی که آمریکا از فشار حداکثری کسب کرده را از دست بدهد.

دولت آمریکا می‌بایست به متحدان اروپایی و مخالفان بپیوندد تا بر رژیم ایران فشار بگذارند تا رفتارش را تغییر بدهد و هر تعاملی را به تدابیر قابل راستی‌آزمایی مرتبط با مهار زیاده‌روی‌هایش در داخل و تحقیقات در نقض حقوق‌بشر مشروط سازد.
این گزارش هم‌چنین خواستار این است که دولت جدید آمریکا باید از کاهش یا لغو تحریم‌ها اجتناب کند مگر این‌که تغییرات اساسی در سیاست‌های این رژیم صورت بگیرد.

فاکس نیوز در پایان با اشاره به حمایت گسترده قانونگذاران آمریکایی از جامعه ایرانیان مقیم آمریکا می‌نویسد «جامعه ایرانیان مقیم آمریکا (OIAC) خواهان یک ایران دمکراتیک و سکولار هستند و اوایل این ماه در یک قطعنامه که به امضای بیش از ۱۰۰قانونگذار مجلس نمایندگان از هر دو حزب به امضا رسید مورد حمایت قرار گرفتند و توطئه‌های ترور رژیم ایران را محکوم کردند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0af29722-8853-4330-ac7a-fca38fea355c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات