728 x 90

فاکس نیوز: شورای ملی مقاومت اسنادی را از اورژانس کشور فاش کرد

فاکس نیوز
فاکس نیوز

تلویزیون فاکس گزارش داد: «ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا خورده است. اکنون رژیم ایران با انتقادات سختی درباره پنهان سازی آمار واقعی مواجه شده است.

شورای ملی مقاومت می‌گوید: «رژیم ایران دروغ گفته است». این شورا مدارکی را از سازمان اورژانس کشور به‌دست آورده که نشان می‌دهند مقام‌های رژیم ایران از اوایل بهمن‌ماه در مورد شیوع بیماری اطلاع داشتند. اما رژیم آن را پنهان‌سازی کرد تا تعداد بیشتری در مراسمی که رژیم برای سالگرد ۲۲بهمن و انتخاباتی که می‌خواست حدود دو هفته بعد برگزار کند شرکت کنند.

 

مقاومت ایران به فاکس‌ نیوز گفت «خامنه‌ای و حسن روحانی در مورد گسترش این ویروس در ایران، حداقل ۲هفته قبل از این‌که آن را علنی کنند اطلاع داشتند. تنها چیزی که آخوندها به آن اهمیت می‌دهند حفظ حاکمیت فاسد و جنایتکارشان است. بی‌تردید این پنهان سازی جنایتکارانه نقش مهمی در گسترش سریع ویروس کرونا در ایران و به خاورمیانه ایفا کرده است».

در همین اثنا، مقام‌های ایران از پذیرش کمکهای آمریکا برای جنگ با این ویروس خودداری کرده‌اند». (تلویزیون فاکس نیوز۱۰فروردین ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8698efee-12f5-4c73-aad1-4774235b1284"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات