728 x 90

فاکس نیوز: سرنگون کردن پهپاد رژیم ایران با امواج الکترونیکی

ال مادریس
ال مادریس

فاکس نیوز درباره سرنگون کردن پهپاد رژیم ایران در تنگه هرمز گزارش داد: دونالد ترامپ گفت: ناو یو.اس.اس باکسر این پهپاد را با شلیک سرنگون نکرده بلکه از یک دستگاه جدید پخش پارازیت ضد پهپاد که به آن سیستم دفاع هوایی یکپارچه سبک تفنگداران دریایی (light marine air defence integrated system) می‌گویند استفاده کرده‌اند که اساساًً با پخش پارازیت پهپاد رژیم را با امواج الکترونیکی بزیر کشیده است که این سیستم بر روی عرشه دیده می‌شود.

 

نیروی دریایی آمریکا گفته است ال مادیس یک پهپاد ایرانی را ساقط کرده است.

  یک دستگاه جدید ضدپهپاد از یک خودرو چهارچرخ شلیک می‌کند بعد از ساقط کردن یک پهپاد ایرانی رونمایی شده است.

سیستم ادغام شده دفاع سبک هوایی لشکر تفنگدار یا ال مادیس پهپاد ایرانی را دچار پارازیت کرده و آن را ساقط کرده است.  

مقامات آمریکایی گفتند این پهپاد را در فاصله ۱۰۰۰یاردی[کمتر از یک کیلومتری ناو آمریکا] در تنگه هرمز ساقط کرده‌اند.

 خودرو ال مادیس با استفاده از یک رادار و دوربینها به اسکن آسمان می‌پردازد تا پهپادها را شناسایی کند و سپس بین دستگاه‌های پهپادی خودی و دشمن تفکیک می‌کند و به‌محض این‌که یک تهدید شناسایی شد فرکانسهای پارازیتی به این پهپاد ارسال می‌کند و آن را جام و قفل می‌کنند. 

این تکنیک جدید توسط یگان واکنش سریع تفنگدار لشکر یازدهم مستقر در کالیفرنیا به خاورمیانه منتقل شده است

گروه ۲۲۰۰نفری تفنگدار بنا‌ به گزارش بیزینس اینسایدر اخیراً در یک مأموریت ۶ماهه دریایی می باشد

 پهپادهایی از نوع ام.کیو-۴سی (MQ-۴C) را مشکل می‌توان شناسایی و ساقط کرد.

 

دونالد ترامپ روز ۲۷تیر به خبرنگاران گفت: ناو یو.اس.اس. باکسر در خلیج‌فارس یک پهپاد رژیم ایران را که به این ناو نزدیک شده بود، هدف قرار داد و نابود کرد.

دونالد ترامپ گفت: این یک نمونه از تازه‌ترین اقدامات تحریک‌آمیز رژیم ایران بوده است.

دونالد ترامپ گفت: «کشتی جنگی آبی‌خاکی یو.اس.اس.باکسر نیروی دریایی که یک کشتی تهاجمی است دست به اقدام تدافعی علیه یک پهپاد رژیم ایران زد که به فاصله بسیار بسیار نزدیکی حدوداًً یک‌هزار یاردی آمده بود و به چندین هشدار کنار رفتن توجهی نکرده بود و ایمنی کشتی و خدمه آنرا تهدید می‌کرد، این پهپاد بلافاصله نابود شد.

خبرگزاری رویترز نوشت: یک مقام ارشد دولت ترامپ روز جمعه گفت آمریکا هر گونه پهپاد ایرانی که خیلی نزدیک به کشتی‌های آمریکا در تنگه هرمز بشود را سرنگون می‌کند و از ساقط کردن پهپاد ایرانی در روز پنجشنبه سند دارد

-این مقام که خبرنگاران را بشرط ناشناس ماندن بریف می‌کرد گفت اگر آنها خیلی به کشتی‌های ما نزدیک بشوند کماکان سرنگون خواهند شد

 -این مقام گفت سند خیلی واضح داریم که ناو باکسر نیروی دریایی آمریکا یک پهپاد ایرانی را سرنگون می‌کند. وی گفت ما مطمئن هستیم و پنتاگون ممکن است فیلم آن را منتشر کند. 

 

ژنرال جک کین معاون فرماندهٔ سابق نیروی زمینی آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره سرنگون کردن پهپاد رژیم در خلیج‌فارس گفت: تمامی فرماندهان در صحنه می‌توانند این تصمیم را بگیرند. آنها هشدار داده‌اند و برای حفاظت از خود حق دارند که این کار را انجام دهند. رژیم ایران سنگینی تحریم‌های خرد کننده را احساس می‌کند تحریم‌هایی که در ۳۹سال سابقه نداشته است.این فشارها مطلق است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a4d5406-bb39-49ea-90be-328663e53b8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات