728 x 90

فاکس نیوز: خانم مریم رجوی؛ رئیسی "دژخیم قتل‌عام ۶۷" و یکی از بدترین جنایتکاران علیه بشریت در ۵۰سال گذشته

فاکس نیوز: خانم مریم رجوی؛ رئیسی "دژخیم قتل‌عام ۶۷"
فاکس نیوز: خانم مریم رجوی؛ رئیسی "دژخیم قتل‌عام ۶۷"

فاکس نیوز:

خانم مریم رجوی: رئیسی "دژخیم قتل‌عام ۶۷" و "یکی از بدترین جنایتکاران علیه بشریت در ۵۰سال گذشته"

شورای ملی مقاومت ایران خواستار تحریم همه‌جانبه انتخابات توسط مردم ایران شده است

فاکس نیوز ۲۳ خرداد۱۴۰۰: استبداد مذهبی حاکم ایران در حال هموار کردن مسیر یک آخوند افراطی، که با اعدامهای گسترده و نقض حقوق‌بشر مرتبط بوده، برای نشاندن بر کرسی ریاست‌جمهوری بعدی این کشور است. در همین حال معترضان به‌دلیل آنچه انتخابات قلابی می‌نامند، خواستار تحریم گسترده هستند.

رئیسی یکی از کسانی بود که در سال۲۰۱۹ به‌دلیل نقض حقوق‌بشر توسط دولت آمریکا تحریم شد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید قوه قضاییه تحت‌نظر رئیسی، برای کودکان خلافکار مجازات اعدام تعیین کرده و وکلا را به‌دلیل دفاع از زندانیان سیاسی و مدافعان حقوق‌بشر دستگیر کرده است.

مخالفان، نقش وی را در "کمیسیون مرگ" که دستور اعدام هزاران زندانی سیاسی را در سال۱۹۸۸ صادر کرد، به ثبت رسانده‌اند. در کمیسیون مرگ از زندانیان سیاسی خواسته می‌شد هویت خود را اعلام کنند و کسانی‌که می‌گفتند مجاهدین به جوخه‌های مرگ فرستاده می‌شدند.

رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران خانم مریم رجوی، رئیسی را در بیانیه‌یی به‌عنوان "دژخیم قتل‌عام۶۷" و"یکی از بدترین جنایتکاران علیه بشریت در ۵۰سال گذشته" توصیف کرد. این شورا خواستار تحریم همه‌جانبه انتخابات توسط مردم ایران شده است.

خانم مریم رجوی وضعیت کنونی در ایران را نشانه‌ای از مراحل پایانی این رژیم توصیف کرد، زیرا با اعتلای مقاومت در داخل و با فشار بین‌المللی از خارج روبه‌رو است.

خانم رجوی طی اطلاعیه‌یی گفت: "خامنه‌ای با حذف نامزدهای ریاست‌جمهوری که در تمام جنایات رژیم طی ۴۰سال گذشته شرکت کرده بودند، گامهایی را برای تحکیم رژیم و حداکثر سرکوب برداشته است. این یک نشانه واضح از بحران سرنگونی رژیم و مرحله نهایی دیکتاتوری مذهبی و تروریستی است."

شورای ملی مقاومت ایران در مورد هر گونه تعامل با رژیم هشدار داده و می‌گوید رئیسی سیاست‌های سرکوب در داخل کشور و هم‌چنین استفاده از نیابتیها برای مداخله در منطقه را ادامه خواهد داد.

خانم رجوی گفت: "هر گونه تعامل و همکاری با رژیم آخوندی؛ در خدمت سرکوب و کشتار مردم ایران و ادامه برنامه تولید سلاح اتمی و جنگ‌افروزی رژیم در منطقه خواهد بود."

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33ba4f20-1cb3-4f00-8b9e-c0669888d9d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات