728 x 90

فالح فیاض از سمت امنیت ملی عراق برکنار شد

فالح فیاض، مزدور رژیم ایران
فالح فیاض، مزدور رژیم ایران

به‌گزارش سایت خبرگزاری الاخباریه عراق، در پی تغییراتی در مناصب امنیتی عراق، فالح فیاض که رئیس امنیت ملی و در عین‌حال رئیس حشدالشعبی بود، از سمت امنیت ملی برکنار شده و به‌جای او خالد العبیدی منصوب شده است.

به گزارش رسانه‌های عراق، امروز شنبه، هفتم تیرماه، مصطفی کاظمی، نخست‌وزیر عراق، شماری از مسئولان و مقامات بلندمرتبه کشورش را برکنار و افرادی دیگری به جای آنان منصوب کرد.

بنا به گزارشها، این تغییرات علاوه بر مشاور امنیت ملی، هر یک از مدیر هیأت بازنشستگان، رئیس دیوان وقف شیعه، مدیر رسانه‌ها و ارتباطات، مدیر هواپیمایی مدنی و مدیر بانک رشید را نیز در برگرفته است.

سایت الحره خبر داد: اخباری در مورد تغییراتی که نخست وزیر عراق مصطفی کاظمی در مناصب عالی به اجراء گذاشته بر سر زبانهاست و شامل منصب مشاور امنیت ملی نیز میشود.

این منبع افزود: خبرگزاری عراق (نینا) به نقل از یک منبع خاطرنشان ساخت وزیر دفاع سابق خالد عبیدی بعنوان مشاور امنیت ملی به جای فالح فیاض تعیین شده است. این تغییرات بعد از حمله نیروهای عراقی از شبه نظامیان کتائب حزب الله عراق صورت می گیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5527bb8b-05c4-4b12-9331-175f266b0b70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات