728 x 90

فاجعهٔ واکسیناسیون رژیم؛ «۸۰درصد بیماران از بین واکسن‌زده‌ها»

واکسن چینی
واکسن چینی

تاثیرات منفی واکسنهای غیرمعتبر تزریق شده در روزهای اخیر مورد بحث و اظهارنظر رسانه‌ها و کارشناسان سلامت حکومتی شده است.

واکسنهای کم تأثیر و یا با تأثیر منفی که طی دو ماه گذشته دولت رئیسی در مورد تزریق آنها به مردم جنجال به‌پا کرد و بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت رژیم وعده داد تا دهه زجر، دولت جشن پایان واکسیناسیون برگزار می‌کند.

این وعده پوشالی نیز در شرایطی است که نتیجه پیش برد سیاست به‌اصطلاح واکسینه کردن مردم نتیجه زیانباری به بار آورده است، چرا که به اعتراف رسانه‌ها و کارشناسان سلامت وابسته به حاکمیت، اکنون موج گسترده‌یی از بیماری در میان کسانی که دو دوز واکسنهای غیرمعتبر به آنها تزریق شده راه افتاده، و همه روزه گزارشات و تحلیل‌هایی در این رابطه ارایه می‌دهند.

 

روزنامه حکومتی همدلی ۲۷مهر ۱۴۰۰ در مطلبی با عنوان «دلیل فوت بیمارانی کرونایی با وجود تزریق دو دز واکسن چیست؟» به حرف و حدیثها در مورد واکسن سینوفارم با عنوان «حرف‌های پشت سر سینوفارم» توسط متخصصان سلامت، رسانه‌ها و مردم پرداخته است.

این روزنامه باند مغلوب از قول محمدرضا محبوب‌فر یکی از کارشناسان حوزه سلامت نوشت: «تزریق دُز سوم واکسن کرونا در کشور در حالی آغاز شده است که شواهد و مدارک ارسالی از هموطنان ایرانی نشان می‌دهد که ابتلا به بیماری و مراجعه به بیمارستانها و بستری در بخش‌های مراقبت ویژه در بین واکسینه شده‌ها افزایش یافته است. در بین افرادی که بستری و به بخش ویژه منتقل شده‌اند خبرها دلالت از آن دارد که بعضاً بیماران واکسینه شده در نهایت جان خود را از دست داده‌اند. فیلم‌های منتشر شده از درون بیمارستانها نشان می‌دهد ۸۰٪ مراجعات بیماران از بین واکسن زده‌ها هستند. متأسفانه به‌دلیل شفاف نبودن آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاههای علوم پزشکی تابعه در استانها به عمق این فاجعه در جامعه کمتر پرداخته شده است».

 

سابقا مقامات دولت ضدمردمی تأکید می‌کردند واکسن‌هایی نظیر سینوفارم، برکت و سایر واکسنهای دست‌ساز بنیادهای متعلق به بیت خامنه‌ای باعث ایمنی بالای ۷۰درصدی می‌شود. اما اکنون ۸۰درصد بیماران به‌اصطلاح واکسینه شده مجدداً به بیماری مبتلا شده و در بیمارستانها بستری شده‌اند.

به گزارش همین روزنامه حکومتی «در شش ماه اخیر دست کم ده هنرمند حوزه سینما و تئاتر نیز جان خود را در پی ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند که گفته شده است برخی از آنها یک دز یا دو دز واکسن کرونا دریافت کرده بودند. کشتار واکسنی در بیمارستانها مختص هنرمندان نیست و تنها اخبار فوت آنان منتشر و رسانه‌یی می‌شود».

نتیجه‌گیری نهایی مقاله‌نویس روزنامه همدلی از مواردی که به آنها اشاره کرده این است: «به‌نظر می‌رسد بخش اعظم علل کشتار واکسینه شده‌ها و هم‌چنین آغاز زود هنگام پیک ششم همه‌گیری کووید۱۹ در کشور متوجه واکسنهای وارداتی و تولیدی است. تاکنون بیشترین تعداد واکسن تزریق شده در کشور از نوع سینوفارم چینی بوده است و ۶۰میلیون دز از چنین واکسنی به جمعیت کشور تزریق شده است. در خصوص واکسن چینی، میزان تأثیر واکسن سینوفارم فقط ۵درصد اعلام شده است».

 

در این رابطه روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی ۲۷مهر هم نوشت: «هنوز تا رسیدن به حد نصاب واکسینه شده‌ها که ایمنی نسبی را تأمین کند فاصله داریم و ثانیا تجربه نشان داده واکسنهای مورد استفاده در کشورمان اعم از داخلی و خارجی، از قدرت ایمن‌سازی کمی برخوردارند به‌طوری‌که حتی اگر از نظر کمی به حدنصاب واکسیناسیون ایمن ساز هم برسیم، نمی‌توانیم کشور را به‌حال خود رها کنیم و عادی‌سازی را رواج دهیم».

بی‌تاثیری و یا کم تاثیری واکسنهای تزریق شده در شرایطی است که به اذعان رسانه‌ها و کارشناسان حکومتی هر دو باند نظام، پیک ششم هم در راه است و حتی «طغیان مجدد کرونا در برخی استانها» بیداد می‌کند.

در این زمینه روزنامه وطن امروز از باند خامنه‌ای به‌نقل از یک استاد دانشگاه علوم پزشکی موسوم به بهشتی نوشت: «گمانه زنی‌هایی از آغاز پیک ششم داریم و شرایط کرونا در کشور تا حدودی نگران‌کننده است و برخی طغیانها در برخی استانها رخ داده‌است. آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و برخی نقاط سیستان‌و‌بلوچستان شرایط نسبتاً نگران‌کننده‌ای دارند» (وطن امروز۲۷مهر ۱۴۰۰).

 

این وضعیت نگران‌کننده و پیش‌بینی آینده بحرانی کشور در مورد کرونا و شیوع پیک ششم آن و هم‌چنین بی‌تاثیری واکسنهای غیرمعتبر تزریق شده، در شرایطی است که دولت آخوند رئیسی جلاد بسیاری از پروتکل‌های کرونایی را لغو کرده و عملاً جامعه را به سوی وضعیت عادی می‌برد.

از جمله اقدامات ضدمردمی اخیر دولت در عادی جلوه دادن شرایط و لغو پروتکل‌های کرونایی مواردی است که که روزنامه حکومتی جمهوری به آنها اشاره کرده است: «بازگشایی اماکن زیارتی، آزاد گذاشتن سفرهای بین شهری که اخیراً با حجم بی‌سابقه‌یی صورت گرفته، مجاز دانستن برگزاری نمازهای جمعه و برداشتن محدودیتهای کاری ادارات از جمله مصادیق این عادی‌سازیها هستند. نکته قابل تأمل این است که این اقدامات، دقیقاً در تضاد با یکی از دستورالعمل‌های مورد تأکید خود مسئولان بهداشتی برای مهار کرونا یعنی ضرورت پرهیز از تجمع هستند. در کشور ما اکنون تعداد مرگ و میر کرونایی در شبانه روز بین ۱۰۰ تا ۲۰۰نفر و تعداد ابتلا هنوز چندین هزار است. در چنین وضعیتی رفتن به طرف عادی‌سازی قطعاً سیاست نادرستی است و باید در آن تجدیدنظر شود» (جمهوری اسلامی ۲۷مهر ۱۴۰۰).

 

این ساده‌انگاری دولت آخوند رئیسی جلاد در راستای سیاست درگیر کردن عامدانه مردم با بحران کرونا، و در ادامه سیاست ضدانسانی است که خامنه‌ای تاکنون پیش برده است.

سرباز زدن از واردات واکسنهای معتبری نظیر فایزر، مدرنا و آسترازنکا نیز در راستای این سیاست ضدانسانی بود، امری که نتیجه آن بازی با جان مردم و به قیمت از دست رفتن جان صدها هزار نفر از آنها تمام شد.

اما در مقابل پیشبرد این سیاست در مورد مردم، سردمداران و به‌اصطلاح مسئولان رژیم دو دستی به سلامت جان منفور خود چسبیده، و ضمن ممنوع کردن واکسنهای معتبر برای عموم مردم، تزریق آنها را برای خود مجاز شمردند.

امری که روزنامه جهان صنعت ۲۷مهر ۱۴۰۰ به آن اشاره کرده و در مطلبی با عنوان «مسؤلان بگویند چه زمانی و چه واکسنی تزریق کردند» نوشت: «حداقل برخی از مردم مایلند بدانند مسئولان در چه تاریخی چه نوع واکسنی تزریق کردند. هنوز تاریخ تزریق و نوع واکسن خیلی از سیاسیون راز سر به مهر مانده است. سعید نمکی وزیر پیشین بهداشت و از طرفداران پروپاقرص واکسن برکت، رئیس او حسن روحانی، محمود احمدی‌نژاد، محمد خاتمی، واعظی رئیس دفتر دولت دوازدهم، محمد جواد ظریف و معاونینش و… از جمله افرادی هستند که به‌نظر می‌رسد باید سکوت خود را بشکنند و بگویند چه واکسنی زدند!

دکتر سید مؤید علویان رئیس هیأت‌مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ نیز معتقد است که تمامی افراد شناخته شده باید بگویند چه زمانی و کدام برند واکسن را تزریق کردند. علویان که پیش‌تر معاون وزیر بهداشت بوده می‌گوید: بنده صراحتاً اعلام می‌کنم که واکسن آسترازنکا تزریق کردم. تمامی افراد شناخته شده هم باید این موضوع را شفاف به مردم بگویند».

 

بسیار واضح است که سران دغلکار رژیم و مقامات سابق و لاحق آن دغلکارتر از آن هستند که واقعیت را در مورد واکسنهای تزریق شده برای خودشان را فاش کنند.

اما احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق خامنه‌ای بدون این‌که بگوید خودش چه نوع واکسنی تزریق کرده، ماه‌ها پیش از این فاش ساخت سران نظام واکسنهای معتبری نظیر فایزر زده‌اند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0910ea3f-7e45-49e9-b09b-cf093cbead18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات