728 x 90

فاجعه کرونا - رکورد جدید قطره چکانی رژیم: ۱۳هزار و۴۲۱مبتلا در ۲۴ساعت

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر بروز می‌شود

رکورد جدید قطره چکانی رژیم: ۱۳هزار و۴۲۱مبتلا در ۲۴ساعت

سخنگوی وزارت بهداشت در رکود جدیدی از آمار قطره چکانی خود از شناسایی ۱۳۴۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ ۴۸۰ نفر جان باختند.

استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد ، گیلان ، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی ، مازندران ، چهارمحال و بختیاری ، البرز ، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

پیام طبرسی: آمارها همواره صعودی و رو به بالا است

پیام طبرسی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: از ابتدای پیک‌سوم تا به امروز آمارها همواره صعودی و رو به بالا بوده است، انتظار ما این بود که آمارها به مرور کاهشی باشد ولی هنوز این اتفاق رخ نداده و این مسأله نشان‌دهنده آن است که چرخه انتقال بیماری بسیار فعال شده است.

وی افزود: این روزها همگی اخبار ابتلا، بستری، انتقال به‌ای سی یو و مرگ و میر را می‌شنوند، همه شاهدیم که حلقه محاصره کرونا از همیشه تنگ‌تر شده و بیماری به‌صورت فعال در حال چرخش سریع در سطح جامعه است. (ایسنا ۲۸آبان)

ابتلای ۲۵۰۰تن از کادر درمان علوم پزشکی همدان به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۸۴ نفر از کادر درمانی و پرسنل این دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به این بیماری مبتلا شده و دو نفر از آنها فوت کرده است. حیدری یکی از دغدغه‌های بخش درمان در این استان را کمبود دستگاه اکسیژن دانست (سایت حکومتی خبرانلاین ۲۸آبان).

از ۱۴شهر استان گلستان۱۳شهر در وضعیت قرمز کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اعتراف کرد در حال حاضر از مجموع ۱۴شهرستان گلستان فقط آزادشهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و ۱۳شهرستان این استان قرمز است. عبدالرضا فاضل هم‌چنین گفت هم‌اکنون ۴۹۹بیمار کرونایی در بیمارستانها و مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۵نفر بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار دارند (خبرگزاری حکومتی ایرنا - ۲۷آبان).

بستری ۳۹۷بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبتهای ویژه در اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا طی ۲۴ساعت اخیر در استان اصفهان را ۳۷نفر اعلام کرد و گفت در حال حاضر دو هزار و ۴۴بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، . از این تعداد ۳۹۷بیمار در بخش مراقبتهای ویژه نگهداری می‌شوند (باشگاه خبرنگاران جوان - ۲۷آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97df35d9-b792-4cfa-b4e9-ef8d049d3af8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات