728 x 90

فاجعه کرونا در ایران -شروع پیک جدید کرونا در ۵ استان

فاجعه کرونا در ایران
فاجعه کرونا در ایران

شروع پیک جدید کرونا در ۵ استان

بنابر اعلام کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت، موارد ابتلا و مرگ‌ومیر در کشور بالا است. در هشت استان کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، آذربایجان غربی، زنجان، آذربایجان شرقی، فارس، مازندران و هرمزگان روند ثبات با تغییرات مختصر و نامنظم وجود داشته است. در استان سیستان و بلوچستان روند ثبات با تغییرات مختصر صعودی و در ۹ استان خراسان شمالی، لرستان، کرمان، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، خوزستان و بوشهر روند ثبات با تغییرات مختصر نزولی مشاهده شد. در پنج استان خراسان جنوبی، اردبیل، تهران، گلستان و قزوین روند صعودی یا شروع پیک جدید مشاهده شد. به نظر می‌رسد استان سمنان اخیراً یک پیک اپیدمی را پشت سر گذاشته است. دو استان یزد و همدان روند نزولی را نشان دادند. در پنج استان ایلام، قم، کرمانشاه، خراسان رضوی و گیلان ناسازگاری داده‌ها اجازه تحلیل درستی از وضعیت اپیدمی را نمی‌دهد. باید مدنظر داشت که یک استان می‌تواند چندین پیک منحنی را تجربه کند.(سایت خبری و تحلیلی الف یکشنبه ۹آذر)

افزایش جان‌باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جان‌باختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت‌: استان در پاییز امسال روند افزایشی را در ابتلای به کرونا تجربه کرده و میزان مرگ و میر ناشی از آن نیز نسبت به فصل‌های بهار و تابستان در حال افزایش است. پرویز یزدان‌پناه افزود: هم‌اکنون ۴۰۴بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۷۷بیمار کرونایی قطعی بوده و ٣٢بیمار در بخشهای ویژه تحت درمان هستند. (خبرگزاری ایسنا۸آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cf8f26b-ebb0-4871-b054-9b325fcf5bc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات