728 x 90

فاجعه کرونا در ایران -رکورد شکنیهای جدید در آمار مبتلایان و بستری شدگان در بخش مراقبت‌های ویژه

فاجعه کرونا در ایران
فاجعه کرونا در ایران

رکورد شکنیهای جدید در آمار مبتلایان و بستری شدگان در بخش مراقبت‌های ویژه

سخنگوی وزارت بهداشت رژیم امروز جمعه در آمار مهندسی‌شدهٔ خود رکورد جدیدی از مبتلایان اعلام کرد و گفت: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد. وی هم‌چنین در رکورد جدیدی گفت: ۵ هزار و ۸۶۰ بیمار مبتلا به بیماری کرونا به‌دلیل شرایط بالینی نامناسب در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند سخنگوی وزارت بهداشت رژیم آمار فوت‌شدگان بر اثر کرونا در شبانه روز گذشته را ۴۰۶نفر اعلام کرد. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۷آذر)

بستری ۳۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه در اصفهان

(۱۶۰۰-۲) سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در یک روز گذشته یک‌هزار و ۱۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شد که از این تعداد ۲۴۴ نفر بستری شدند. آرش نجیمی با اشاره به این که یک‌هزار و ۷۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، افزود در حال حاضر ۳۶۳ بیمار در بخش مراقبتهای ویژه نگهداری می شوند. (خبرگزاری مهر رژیم ۶آذر)

آمار قطره چکانی وزارت بهداشت رژیم شناسایی ۱۴، ۰۵۱ مبتلای جدید و ۴۰۶جانباخته کرونا

سیما سادات لاری درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه هفتم آذر ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۴ هزار و ۵۱ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسیده است. هم‌چنین ۴۰۶ نفر بر اثر کرونا جانباخته‌اند .

  • استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
  • استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند. (خبرگزای ایمنا ۷آذر)

افزایش مبتلایان به کرونا و فوت ۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در قزوین

به گزارش خبرنگار حکومتی ایلنا در قزوین: در شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار با علایم کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند و متأسفانه ۶ نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: در حال حاضر ۵۱۷ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند.

معصومی‌فر گفت: از مجموع این بیماران ۴۹ نفر هم با حال عمومی بد به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند. (ایلنا ۷آذر)

آمار جان‌باختگان کرونا در استان فارس هم‌چنان بالاست

به اعتراف همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمار جان‌باختگان کرونا در استان فارس هم‌چنان بالاست

آمار فوت متأسفانه بالا بوده ما ۴۲نفر از هم استانیهای عزیز مان را از دست دادیم و امروز هم ۲۲۹۷بیمار مشکوک و مثبت را ما بستری داشتیم در بیمارستانهایمان که از این تعداد ۳۸۶نفر متأسفانه بد حال هستند و در بخشهای ای سی یو بستری هستند… تلویزیون شبکه فارس رژیم ۵آذر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8188e8f-84ca-4ad4-b777-d48757c0248b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات