728 x 90

فاجعه اوراق قرضه آخوندی و نشان از ورشکستگی اقتصاد رژیم و یک انفجار اجتماعی بزرگ

ورشکستگی اقتصادی رژیم
ورشکستگی اقتصادی رژیم

روزنامه حکومتی جمهوری به دولت هشدار داد اگر نظام مالیاتی مورد نظرشان اجرایی شود باید منتظر یک انفجار اجتماعی بزرگ بود. وضعیتی که نشان از ورشکستگی اقتصاد رژیم دارد.

گزارشی درباره بدهی‌های دولت آخوندها.

اخیراً دیوان محاسبات رژیم اعلام کرد؛ دولت هزار تریلیون تومان بدهی دارد. از سوی دیگر مرکز پژوهشهای مجلس ارتجاع نیز اعلام کرده است: طی سه سال آینده، دولت ملزم به پرداخت بیش از ۵۰۰تریلیون تومان اصل و سود اوراق قرضه‌ای است که در سالهای گذشته منتشر کرده است. این حجم از بدهی دولت در شرایطی رونمایی می‌شود که در بودجه سال آینده نیز بخش اعظم منابع بودجه بر روی فروش همین اوراق بنا شده است و دولت تمامی ارگانها و نهادهایش را موظف کرده است برای تأمین نیازهای خود، راساً اقدام به فروش اوراق قرضه کنند! به این ترتیب باید در انتظار یک ابر بحران اجتماعی برای باز پس‌گیری بهای اوراق قرضه سال گذشته و سال جاری و سال آینده بود.

بحرانی که در کنار خیزش‌های معلمان، کشاورزان، کارگران و دیگر دستمزدبگیران و ارتش بیکاران و گرسنگان، می‌تواند تعادل دیکتاتوری را به‌هم بزند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbdb813d-f187-4554-8f53-56a94cb00418"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات