728 x 90

فاجعه آموزش در نظام آخوندی

فاجعه آموزش در نظام آخوندی
فاجعه آموزش در نظام آخوندی

یکی از معضلاتی که در سایه سیاه حاکمیت آخوندی، جامعه ایران را در بر گرفته و کمتر مورد بررسی واقع شده «مقوله آموزش است» است.

طی چهل سال گذشته در «دوران زمامداری اصول گرایان یا اصلاح طلبان» ‌سیاستهای کلان آموزشی به جای فراهم کردن شرایط برابر رشد افراد، به ابزاری در جهت اخته سازی نیروی انقلابی بخش عمده جوانان بدل شده است.

گسترش بی‌رویه و «برنامه‌ریزی شده» مراکز آموزش عالی پولی (دکان مدرک فروشی) و تولید انبوه مدرک آنهم در شرایط بی‌کاری مفرط و نابودی مراکز صنعت و تولید برابر ‌ سیاستهای غلط ضدانسانی و سو مدیریتها، تنها راه پیش رو تسهیل شده باز هم ادامه تحصیل در مقاطع بالاترست. در نهایت ماحصل آن افراد فرسوده و افسرده ایست که یا به فکر گریز و کوچند به گوشه‌ای دیگر یا ماندن و درغلتیدن در گرداب روزمرگیها وانحطاط اخلاقی و اعتیاد و فحشا و کسب معاش از راههای نادرست هم‌چون: آدم فروشی و خود فروشی و بازاریابی چند سطحی و ...

در واقع هر لحظه تداوم رژیم جمهوری اسلامی موجب گسترش این معضل خواهد شد و تنها راه چاره برای بازگرداندن جایگاه واقعی آموزش و محتوای آن سرنگونی این نظام فاسد است.

چه تمام حاکمیت به مصداق آیه «۲۰۵بقره» باعث نابودی حرث و نسل این سرزمین شده است.

هر چند ایمان دارم جوانه‌های رسته از داس جلادان، ریشه‌های حاکمیت جهل و جنایت ولایت فقیه را از بیخ و بن برخواهند کند.

راضیه سعیدی

مسئولیت محتوای این مطلب برعهده نویسنده است و سایت مجاهد الزاماً آن را تأیید نمی‌کند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81e586d6-0932-4ca4-935b-70f991bd1dfc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات