728 x 90

فائزهٔ هاشمی: چند سال، چند دهه است مذاکره ما با آمریکا شده یک جوک

فائزه هاشمی
فائزه هاشمی

فائزه هاشمی در گفتگویی با سایت حکومتی انصاف نیوز ۲۱فروردین درباره مذاکرات رژیم آخوندی با آمریکا گفت: «روابط ما با آمریکا تبدیل به جوک شده است. مثلا در نشست وین آمریکا در یک هتل بنشیند و ما در یک هتل دیگر. چرا ما نباید با آمریکا و کشورهای غربی روابط درست داشته باشیم؟»

فائزه هاشمی گفت: «چرا نباید با آمریکا روابط درست داشته باشیم. چرا نباید با کشورهای غربی روابط درست داشته باشیم. الآن چند سال چند دهه است که این مذاکره شده یک جوک. یک دوره تمام می‌شود دوباره از اول شروع می‌شود. به نظرم یک جوک عجیب ‌و غریبی شده. رفتیم توی وین آمریکا در یک هتل دیگر نشسته و ما در یک هتل دیگر بنشینیم بعد اروپایی و رئیس اتحادیه اروپا حرفهای اینها را بشنود و پا شود برود در ان هتل با آمریکا صحبت کند. سیاست‌های ما خیلی خنده‌دار است مگر ما همین چند سال پیش ننشستیم برای برجام با آمریکا مذاکره کردیم. مگر نمی‌گوییم آمریکا به برجام برگردد. مذاکره نمی‌کنیم یعنی چی؟ آنور ببینید ما رفتیم برای عراق رفتیم با آمریکا مذاکره کردیم. برای افغانستان رفتیم با آمریکا مذاکره کردیم. برای هزار جای دیگر رفتیم با آمریکا مذاکره کردیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fae16793-a6c5-4e75-83d4-609f5e57cc70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات