728 x 90

فؤاد ایزدی: هم جمهوری‌خواهان مخالف هیچ نوع امتیازی به ایران هستند هم یک تعدادی از دمکراتها

فواد ایزدی
فواد ایزدی

فواد ایزدی از مهره‌های باند خامنه‌ای در مصاحبه با شبکه یک رژیم آخوندی در روز پنجشنبه ۲۶فروردین؛ با سوزوگداز از بی‌نتیجه بودن مذاکرات برجامی در وین برای رفع تحریم‌ها اعتراف کرد که به‌هرحال کنگره آمریکا هم نظر نیست با نگاه بایدن، هم جمهوری‌خواهان مخالف هیچ نوع امتیازی به ایران هستند هم یک تعدادی از دمکراتها.
این کارشناس حکومتی که شبکه یک تلویزیون رژیم آخوندی از وی به‌عنوان کارشناس مسائل بین‌المللی یاد می‌کرد در پاسخ به سؤال مجری برنامه که اساساً مذاکرات فرسایشی یعنی چی و آمریکایی‌ها به‌دنبال چی هستند؟ گفت: «به‌هرحال کنگره آمریکا هم نظر نیست با نگاه بایدن هم جمهوری‌خواهان مخالف هیچ نوع امتیازی به ایران هستند هم یک تعدادی از دمکراتها اینها به‌شدت ضد(نظام) هستند، در سنای آمریکا مثلا رئیس دمکراتها آقای چاک شومر به‌شدت ضد(نظام) هست رئیس کمیسیون روابط خارجی سنا آقای منندز به‌شدت ضد(نظام) هستش، از این جهت با طولانی شدن مذاکرات دولت بایدن به جای این‌که به تعهداتش عمل کند می‌تواند به اینها بگوید خوب ما فعلاً (رژیم ایران) را گذاشتیم سر کار و همینطوری داریم مذاکره می‌کنیم و شما کار جدی انجام ندهید. چون کنگره این قدرت را دارد که اگر بایدن بخواهد مثلا به سمت کاهش فلان تحریم برود متوقف کند و جلویش را بگیرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b340862a-a089-4dca-95e7-0e817aa4f5cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات