728 x 90

غلامرضا منصوری در دام یک زن مأمور به‌نام فرناز افتخاری به رومانی کشانده شد

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

غلامرضا منصوری در دام یک زن مأمور به نام فرناز افتخاری به رومانی کشانده شد

مأمور کثیف دستگاه اطلاعاتی آخوندها در همان روز دستگیری منصوری سریعاً رومانی را ترک کرد و به فرانسه رفت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت در اطلاعیه اول تیر۹۹ نسبت‌دادن اکبر طبری معاون اجرایی آخوند صادق لاریجانی رئیس قبلی قضاییه خامنه‌ای به مجاهدین را ترفندی افزوده بر قتل منصوری برای گریز از مکافات عمل در رومانی اعلام کرد. واضح است که رژیم با طیف سلول‌های پیدا و پنهان خود درصدد است قتل فجیع منصوری را که قاضی خودش بوده ”خودکشی“ جلوه دهد. مأموران رژیم با ماسک‌های گوناگون موظف هستند برای خنثی کردن یا کاستن از عواقب بین‌المللی تروریسم و جنایت در خاک اروپا، رژیم را از آن مبرا و دور نمایند. در سناریوی انفجار در ویلپنت در تیر۹۷ نیز مأموران و مزدوران موظف بودند انفجار را به گردن خود مجاهدین بیاندازند. هم‌چنانکه در قتل‌عام مجاهدین در شهریور۹۲ در اشرف، کشتن و پوست‌کندن صورت راهنمای حمله را به گردن مجاهدین انداختند.

اکنون در مورد غلامرضا منصوری پس از فرستادن جسد و پرونده او به تهران زوایای دیگری از کارکردهای رژیم ددمنش آخوندها و دام‌گذاریهای کثیف اطلاعاتی آن روشن می‌شود:

۱-غلامرضا منصوری بعد از خروج از ایران به ترکیه و سپس به فرانسه رفته است. در فرانسه یک زن مأمور به‌نام فرناز افتخاری که از قبل با منصوری در ارتباط بوده برایش دام پهن می‌کند. این زن که خود را دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران معرفی می‌کند به‌ظاهر برای ادامه تحصیل در پاریس به‌سر می‌برد. سیم‌کارت و تلفن موبایل منصوری را همین زن تهیه کرده است.

۲-منصوری با همین زن از مسیر زمینی از فرانسه به آلمان و سپس به اتریش و از آنجا به رومانی می‌رود. آنها در اواخر فوریه ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) در یک شهر ساحلی رومانی به نام کنستانسا به‌سر می‌بردند.

۳- پس از دستگیری منصوری در رومانی، زن مأمور در همان روز جمعه ۱۲ژوئن (۲۳ خرداد) سریعاً رومانی را ترک می‌کند و به فرانسه برمی‌گردد.

۴-حساب فرناز افتخاری در فضای مجازی تا روز قبل از کشته شدن منصوری این زن را مقیم پاریس دانش‌آموختهٔ دانشگاه آزاد اسلامی در شمال تهران معرفی می‌کند. این حساب پس از کشته شدن منصوری تغییر شکل می‌دهد به این معنی که عکس فرناز افتخاری برداشته شده و به‌جای فامیل افتخاری حرف اختصاری E جایگزین می‌شود. سپس بعد از ۱۰روز در اول ژوئیه (۱۱ تیر) اسم این حساب مجدداً تغییر می‌کند و ”فرناز“ به ”سحر“ تبدیل می‌شود.

ترفند کثیف دام پهن کردن از طریق زنان مأمور، شیوه شناخته شدهٔ دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم است که از این پیش‌تر در داخل و خارج ایران از جمله در نروژ افشا شده است (اطلاعیه ‌۲۰ آبان۱۳۹۷).

هم‌چنانکه در اطلاعیه اول تیر ۱۳۹۹ خاطرنشان شده، مجدداً تأکید می‌کنیم: دولت رومانی باید در اسرع وقت تمامی گزارشها و وقایع مربوط به این پرونده را با جزئیات آن اعلان و بدون هر ملاحظه‌ای به محکوم کردن عملکرد رژیم و مأمورانش در خاک این کشور بپردازد. سازمان ملل باید یک هیأت بین‌المللی برای تحقیق همه‌جانبه در این پرونده تعیین کند. آمران و عاملان قتلی که رژیم به گردن مجاهدین می‌اندازد، باید در دادگاه بین‌المللی جنایی محاکمه و مجازات شوند.

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۴مرداد۹۹ (۴ اوت ۲۰۲۰)

حساب اولیه

11

حساب تغییریافته روز قبل از کشته شدن غلامرضا منصوری

22

حساب تغییریافته ۱۰روز بعد از کشته شدن غلامرضا منصوری که تا زمان انتشار این اطلاعیه در فضای مجازی در دسترس است

33

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99718929-1215-4886-9a01-3fceeb6c9032"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات