728 x 90

غرق شدن کودک ۷ ساله در بندر دیر

غرق شدن کودک ۷ ساله در بندر دیر
غرق شدن کودک ۷ ساله در بندر دیر

روز دوشنبه ۱۰ آذرماه ۹۹، جسد کودک غرق شده بنام علی اصغر موسوی‌زاده در اسکله صیادی شیلات بندر دیر از توابع بوشهر از آب گرفته شد. این کودک ۷ساله برادر محمد موسوی‌زاده دانش‌آموز ۱۱ساله که چندی پیش به‌دلیل نداشتن موبایل برای کلاس آنلاین، خودکشی کرد.

باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیما رژیم آخوندی این خبر را به این شکل مخابره کرد: «این کودک غرق شده ۷ساله به نام «علی‌اصغر موسوی‌زاده» برادر «محمد موسوی‌زاده» دانش‌آموز ۱۱ساله دیری است که مهر ماه به‌دلیل «فقر، نداشتن گوشی و بازماندن از تحصیل»، خودکشی کرد».

‏کشتار مردم ایران به‌دست جنایتکاران رژیم آخوندی نه فقط با تیر به سر و مغز جوانان که به اشکال مختلف انجام می‌شود. گاه با سرازیر کردن سیلاب سنگین به شهرهای خوزستان مثل جراحی و کوره‌ها و ... و گاه با فقر و ناداری خرید یک گوشی موبایل دانش‌آموز ۱۱ساله و گاه بشکل تلاش برای امرار معاش توسط کودک ۷ساله در محل صیادی. و میلیونها قربانی دیگر که روزانه به‌دست این جانیان اشغالگر که ایران و ایرانی را به گروگان گرفته‌اند، صورت می‌گیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b260fd7c-31de-48e0-8a52-d5808f23c95d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات