728 x 90

عواقب طفره رفتن از مذاکرات اتمی و وحشت در اردوی ولایت ارتجاع

مذاکرات وین
مذاکرات وین

روزنامه جوان متعلق به سپاه پاسداران در مورد مذاکرات برجام می‌نویسد:
آمریکا برای برجام نقشه تازه‌یی در سر دارد! از گفته‌های دیپلمات‌های آمریکایی و رسانه‌های آنان برمی‌آید که آمریکا از برجام عبور کرده و نگاه بافاصله او به وین برای بازگشت به «متن برجام» نیست.
رابرت مالی می‌گوید... اگر آن‌ها (رژیم ایران) تصمیم بگیرند که به توافق بازنگردند، آن وقت قطعاً باید شاهد تلاش‌های دیپلماتیک دیگری باشیم، در غیراین صورت، باید به جاه‌طلبیهای هسته‌یی ایران رسیدگی کنیم».

مالی بار دیگر توپ را به زمین نظام انداخت و گفت: «اگر آنها (ایران)، به توافق بازنگردند، اگر هم‌چنان به آنچه که به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون انجام می‌دهد، ادامه دهند، یعنی کشاندن پای خود به میز دیپلماتیک هسته‌یی و تسریع بخشیدن به برنامه هسته‌یی خود، و اگر این راهی باشد که انتخاب می‌کند، این در بسته خواهد شد. ایران بار دیگر عامل بحران عدم اشاعه خواهد شد و مطابق با آن پاسخ می‌دهیم. ما قبلاً این موضوع را پشت سر گذاشته‌ایم، بنابراین گزینه‌هایی که در اختیار آمریکا هستند برای همه آشنا هستند».(روزنامه حکومتی جوان ۷آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08e14d58-cd34-4fdd-b111-f062a8438da0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات