728 x 90

عملیات سایبری آمریکا علیه دخالت رژیم ایران در انتخابات آمریکا

ژنرال پل میکی ناکازون مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا
ژنرال پل میکی ناکازون مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا

ژنرال پال ناکاسون که ریاست سایبری ارتش و آژانس امنیت ملی آمریکا را بعهده دارد گفت آژانس امنیت ملی اقدامات هکرهای رژیم ایران را تحت نظر داشته است. ما تمرکز بسیار خوبی روی تعدادی از بازیگران داشتیم. ما هشدارهای اولیه یی صادر کردیم و آنها را از نزدیک تحت نظر داشتیم و از اقدامات آنها غافلگیر نشدیم.

واشینگتن پست روز ۱۵آبان با درج این خبر افزود:‌ جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی آمریکا در عرض ۲۷ ساعت از زمان ایملیهای ارسالی هکرهای رژیم ایران اقدام به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی کرد و رژیم ایران را مسئول انجام این عملیات اعلام کرد، این سریعترین واکنش آمریکا تاکنون در مورد حملات سایبری بوده است.

سی.ان.ان ۱۴ آبان نوشت: آژانس امنیت ملی و فرماندهی سایبری آمریکا اعلام کرد یک عملیات را طی ۲هفته گذشته علیه رژیم ایران به اجرا درآورده است و این را به‌عنوان بخشی از تلاشها برای حفاظت از انتخابات این کشور از دخالت خارجی اعلام کرد.

سی.ان.ان افزود: عملیات اخیر، که برای اولین بار توسط واشنگتن پست گزارش شد، هکرهای رژیم ایران در سپاه پاسداران را هدف قرار داد. ماه گذشته هکرهای رژیم ایران به‌عنوان "گروه راست افراطی پسران مغرور" ایمیل‌های تهدیدآمیز به رأی دهندگان آمریکایی ارسال می‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/751e78bc-8165-4021-b3d9-3e3c9311cc2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات