728 x 90

عملکرد رژیم آخوندی در قبال فاجعه کرونا و تشدید بحران در واردات و صادرات کالا

کاهش صادرات و واردات رژیم آخوندی
کاهش صادرات و واردات رژیم آخوندی

حکومت آخوندی که با ورشکستگی کامل اقتصادی به‌دلیل فساد فراگیر رو به روست، علاوه بر تأثیرات ناشی از تحریم‌ها علیه تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم و قرار گرفتن در لیست سیاه اف.ای.تی.اف، به‌دلیل عملکردش در قبال فاجعه کرونا با تشدید بحران در واردات و صادرات کالا روبه روشده است.

 

رئیس اتحادیه حکومتی هتل‌ها روز ۱۱ اسفند ۹۸ گفت: ۹۸درصد فعالیت صنف هتل‌داران کاهش یافته و تقریباً همه هتل‌ها و هتل آپارتمانها به‌حالت تعطیل درآمده است.

 

روزنامه حکومتی آفتاب یزد روز ۱۲ اسفند نوشت: مرزهای کشور به‌خاطر گسترش ویروس کرونا بسته شده است. ترکیه، عراق، آذربایجان، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ارمنستان و سایر کشورها تا اطلاع ثانوی از قبول محصولات و کالاهای ایرانی خودداری می‌کنند.

کلیه اجناس و کالاهایی مثل گوشت، مرغ، سیب‌زمینی، گوجه، پیاز، روغن و برنج که تجار ایرانی برای صادرات به کشورهای نام برده شده ارسال کرده بودند پشت مرزها و در کامیون‌ها گیر کرده و بلاتکلیف است.

در حال حاضر گوشت قرمز، مرغ و پیاز در خارج از ایران مشتری ندارد بارهای گوجه نیز روی دست دلالان مانده و بیشتر این افراد به خاک سیاه نشسته‌اند.

 

آفتاب یزد می‌افزاید: اما اکنون اوضاع به‌شدت نابسامان است و محصول روی دست مانده و مشتری خارجی ندارد.

خیل انبوهی از کالاهایی که از ایران به مقاصد کشورهای همسایه بارگیری شده‌اند کماکان بلاتکلیف هستند... با شرطی که عراق برای تخلیه و بارگیری کالای صادراتی ایران در گمرک عراق گذاشته‌، موجب توقف حدود ۱۵۰۰کامیون در مرز شده است. در این شرایط از تجار ایرانی خواسته شده که فعلاً به سمت این مرز کالا نفرستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a70cd597-9764-440f-967c-2fa3a3fffbcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات