728 x 90

عمل شنیع یک لمپن مزدبگیر برای مخدوش کردن دادخواهی – معصومه غلامی

تظاهرات ایرانیان آزاده در برابر دادگاه سوئد
تظاهرات ایرانیان آزاده در برابر دادگاه سوئد

به‌عنوان خواهر ۴شهید مجاهد خلق بنام‌های محمد، علیرضا، احمدرضا و محمود غلامی ضمن ادای احترام و تعظیم در برابر روح بلند ۳۰هزار گل سرخ ۶۷، به همرزمانی درود می‌فرستم که بعد از ۳۳ به‌دادخواهی آنها برخاسته‌اند. درود درود درود.

زمان دادخواهی از قتل‌عام ۳۰۰۰۰ زندانی سربدار مجاهد و مبارز فرار رسیده است و وزارت بدنام اطلاعات مرزهای وقاحت را یکی پس از دیگری در می‌نوردد.

وقتی زمان دادگاه محاکمه نوری جلاد اعلام شد، هیچ چیز نمی‌توانست جلوی مرا برای شرکت در تظاهرات دادخواهی در جلوی دادگاه بگیرد. بدون توجه به زمان و مکان، خشمی پایان‌ناپذیر در من زبانه می‌کشید و من برای این‌که خودم را جلوی دادگاه برسانم بی‌تاب بودم، شاید بگویم سال‌ها است در انتظار این روز بودم، در طول مسیر عکس‌های شهدای مجاهد و مزار خاوران به‌ویژه برادر شهیدم با من سخن می‌گفتند. آمدم تا اشکهایم را به اعتراض علیه شقاوت و خون‌ریزی تبدیل کنم و بلافاصله وقتی به محل رسیدم پرچم مجاهدین را بر دوش گرفتم زیرا این پرچم ۴۰سال است در مرز بندی و مقاومت علیه فاشیسم خون‌ریز مذهبی، تبدیل به یک نماد و یک سمبل بشری برای جهان معاصر ما شده است. در کنار مادران سالخورده، در کنار زندانیان سیاسی که ده سال در زندان بودند و شاهد شکنجه‌هایی که نوری جنایتکار می‌کرد بودند، من هم عکس عزیزان قتل‌عام شده‌ام را در دستان گرفتم.

ننگ و نفرت ابدی بر پاسداران جهل و تباهی و سر انگشتان شکنجه‌گرشان در خارج از کشور که وقاحت آخوندی را اینک نه در سلول‌های تاریک اوین، قزل‌حصار و گوهردشت، مخفی و دور از دید و شنود رسانه‌ها، بلکه آشکارا و در برابر خانواده‌های قتل‌عام ۶۷ در معرض قضاوت هر ایرانی وطن‌پرستی قرار دادند.

حرکت شنیع سعید بهبهانی گرداننده کثیف‌تر از پاسدار بلندگوی وزارت اطلاعات که ید طولانی در وطن‌فروشی دارد از یک‌سو و مصاحبه تواب تشنه به خون نفوذی ایرج مصداقی با این گرداننده. در روزهای بعد، پرده‌ها را کنار زد.

وزارت اطلاعات رژیم آخوندی درسه روز رزم مجاهدین و اشرف‌نشانها و ایرانیان وطن‌پرست افشا شد و دیگر مطلقاً ابهامی وجود ندارد که مصداقی یک مهره سوخته وزارت اطلاعات آخوندی است و ایادی پشتیبان و همدستان او نیز در عجز و در ماندگی دست و پا می‌زنند.

هر ایرانی وطن‌پرستی از مشاهده این میزان دنائت در برابر بیش ازصدها تن از خانواده‌های دردکشیده قتل‌عام ۶۷ به‌خوبی می‌تواند تصور کند، رذالت و شقاوت این جنایت‌کاران در داخل ایران و در درون زندانها با زندانیان مقاوم چه میزان است.

ما هستیم زیرا علیه سر انگشتان وزارت اطلاعات افشاگری می‌کنیم و برای دادخواهی زنده هستیم. زنده باد آزادی سرنگون باد فاشیسم مذهبی ملایان حاکم بر ایران.

معصومه غلامی - هامبورگ

مرداد ۱۴۰۰

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/747c44fa-0425-423a-be6d-44d00ebad6c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات