728 x 90

علیرضا زالی: تعطیلی کامل تهران نظر کاملاً فنی و علمی است

علیرضا زالی
علیرضا زالی

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا روز چهارشنبه ۱۸فروردین، فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران ایجاد محدودیتهای بیشتر و تعطیلی کامل تهران را نظری کاملاً فنی، علمی و کارشناسی دانست که با اعمال آن و کاهش تردد در هفته‌های پیش رو با کاهش بار بیماری روبه‌رو می‌شویم.

علیرضا زالی گفت: امروز تهران در شرایط کاملاً قرمز کرونایی به سر می‌برد و به جز قرچک، شهر قدس و ملارد بقیه شهرها و مراکز استان و شهر تهران به رنگ قرمز کرونایی درآمده است.

وی با تأکید بر این‌که تهران از نظر تعداد مبتلایان به کرونا و متوفیان شرایط یکسان و همگنی دارد اظهار کرد: بدون تردید ویروسی که امروز با آن مواجه هستیم ویروس جهش‌یافته ایست که مبدأ آن، ویروس کلاسیک ووهان نیست.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران با بیان این‌که جان شمار زیادی از مردم در معرض خطر ابتلا به کروناست، از شرایط شیوع گسترده کووید۱۹ در کشور و تهران ابراز نگرانی کرد و اعمال تصمیمات سریع و بی‌کم و کاست را مورد تأکید قرار داد.

وی تعطیلی کامل تهران را با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا را مطالبه جدی کادر بهداشت، درمان و مردم دانست و تسریع روند واکسیناسیون را راه‌کار مناسبی برای پیشگیری از شکل‌گیری سویه‌های جدید ویروس دانست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67e9d3cd-ff5d-4f12-8d37-657b2901564e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات