728 x 90

علی ربیعی: «هزینه مبادله برای ایران بسیار بیش از حد معمول شده است»

پاسدار علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی
پاسدار علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی

به‌دنبال گسترش بحرانهای مالی رژیم پس از بحران اف.ای.تی. اف، علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی روز ۹ اسفند گفت علاوه بر کشورهای قدرتمند، حتی همسایگان ایران که شرکای اقتصادی این کشورند، به‌علت پیامدهای قرار داشتن جمهوری اسلامی در فهرست سیاه اف.ای.تی. اف، حاضر به «همکاری صریح و روشن» با تهران نیستند.

به گزارش روزنامه حکومتی انتخاب علی ربیعی ضمن اشاره به آثار هولناک قرار گرفتن در لیست اف.ای.تی. اف گفت: «گزارشهایی که در دولت و ستاد اقتصادی ارائه شد نشان می‌دهد، علاوه بر کشورهای قدرتمند جهانی که روابط دوستانه‌ای با ما دارند، حتی همسایگانی که شرکای اقتصادی ما هستند و قصد مشارکت در تحریم‌ها را هم ندارند به‌علت تبعات «اف‌. ای‌. تی‌اف» حاضر به همکاری صریح و روشن نیستند و هزینه مبادله برای ایران بسیار بیش از حد معمول شده است».

پیش‌تر عباس آخوندی وزیر راه سابق آخوند روحانی طی پیام توئیتری اعتراف کرد: «هزینه تعلل در تصویب FATF سالانه چیزی در حدود ۲۰میلیارد دلار برای ملت ایران است که به جیب دلالان می‌رود»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc0dad87-556b-433c-a8ec-3d07d1d5814c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات