728 x 90

علی ربیعی: آثار و علائم به حرکت در آوردن جریانهای ناامن کننده داخل کشور را داریم مشاهده می‌کنیم

علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی
علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی

علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی در نشست خبری سه‌شنبه ۱۰تیر۹۹ گفت: «امروز آثار تخریبی تحریم بی‌سابقه و همپوشانی آن با شیوع بیماری کرونا که فقط یک بیماری در عرصه پزشکی نیست آثار عظیم اقتصادی اجتماعی در همه دنیا داشته در کنار اینها تهدیدهای بی‌سابقه‌ای که امروز باند حاکم بر کاخ‌سفید و آثار و علائم به حرکت در آوردن جریانهای ناامن کننده داخل کشور را هم ما داریم مشاهده می‌کنیم از سوی بدخواهان کشور مان ما یک وضعیت بی‌سابقه‌ای را در این دوره تاریخی داریم. دولت در خط مقدم مقابله با تهدیدهای نظامی امنیتی هست».

خبرنگار: «دولت در هفته‌های اخیر مدام از مهار گرانی‌ها از جمله مهار قیمتهای مسکن و ارز و مرغ و دیگر اقلام مورد نیاز مردم خبر داد اما عملاً شاهد هرج و مرج گرانیهای بی‌حد و حصر در بازار هستیم».

ربیعی: «فشار حداکثری که امروز آماده تقریباً همه مواضع پولی و مالی کشور را دچار مشکل کرده قبلاً خیلی از کشورها تحریم را مراعات نمی‌کردند ولی الآن این جوری نیست که شرکت به شرکت دارند کنترل می‌شوند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06af562c-1a13-41a7-9d0e-0d62a78acac4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات