728 x 90

علاءالدین بروجردی: مجاهدین بخشی از پازل علیه نظام در اجلاس ورشو هستند

علاءالدین بروجردی
علاءالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی، مهره ویژه خامنه‌ای در جنگ‌افروزیهای منطقه‌یی حکومت آخوندی که در همین رابطه بارها از جانب ولی فقیه ارتجاع و یا در مقام ریاست کمیسون امنیت و سیاست خارجی مجلس رژیم نزد بشار اسد دیکتاتور سوریه و به مأموریتهایی در دیگر کشورهای منطقه و جهان سفر کرده و هم‌اکنون نیز عضو همین کمیسیون در مجلس ‌آخوندی است، درباره اجلاس جهانی در لهستان برای مقابله با سیاست‌های جنگ‌افروزانه رژیم، گفت: (مجاهدین) بخشی از پازل آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی در اجلاس امنیتی ورشو هستند. اخیراً در حوزه اتخاذ سیاست‌های ضد جمهوری اسلامی از سوی کشورهای اروپایی تحت فشار آمریکا، شاهد انتقال (مجاهدین) به آلبانی و برخی سناریوسازیهای کشورهای اروپایی بودیم که نشان می‌دهد قرار است این سیاست آمریکا استمرار یابد.

 

برجرودی افزود قطعاً باید نسبت به کشوری که میزبانی یک اجلاس ضدایرانی را می‌پذیرد عکس‌العمل نشان داده شود و این مقابله به مثل تا کاهش سطح روابط ادامه یابد تا آنها متوجه باشند در برابر طراحیهای آمریکا بی‌تفاوت نخواهیم بود.

وی افزود: (مجاهدین) بخشی از پازلی هستند که آمریکاییها علیه نظام ایران طراحی کرده‌اند. مدت ها است استفاده از (مجاهدین) در دستور کار آمریکا قرار دارد...

 

بیشتر بخوانید

بیانیه مشترک آمریکا و لهستان در مورد اجلاس ورشو علیه دخالتهای رژیم ایران

آمریکا و لهستان بیانیه مشترکی پیرامون برپایی اجلاسی در لهستان برای ارتقای یک آینده صلح و امنیت در خاورمیانه با تمرکز بر مقابله با دخالتهای حکومت آخوندی انتشار دادند.

در این بیانیه به تاریخ ۲۱ دیماه ۹۷ آمده است: ما خشنودیم که آمریکا و جمهوری لهستان به‌طور مشترک میزبان اجلاس وزیران برای ارتقای آینده صلح و امنیت در خاورمیانه در ورشو هستیم که در ۱۳ و ۱۴ فوریه (۲۴ و ۲۵ بهمن) برگزار می‌شود. ما در ایجاد یک خاورمیانه صلح‌آمیز و باثبات‌تر منافع مشترک داریم. این اجلاس وزیران مجمعی از کشورهایی خواهد بود که نسبت به بی‌ثباتی در این منطقه نگرانند و ارزیابیها و ایده‌های خود برای یک راه به جلو ارائه می‌کنند.

بیانیه مشترک آمریکا و لهستان می‌افزاید: این اجلاس به طیفی از مسائل شامل تروریسم و افراط‌گرایی، توسعه موشکی و تکثیر و امنیت و تجارت دریانوردی و تهدیدات گروه‌های دست‌نشانده رژیم ایران در سراسر این منطقه می‌پردازد.

 

با اعلام تشکیل اجلاس لهستان جواد ظریف گفت: دولت لهستان نمی‌تواند این ننگ را پاک کند: در حالی که ایران لهستانی‌ها را در جنگ جهانی دوم نجات داد این کشور اکنون میزبان سیرک مذبوحانه ایران‌ستیزان شده است.

 

به گزارش رویترز روز جمعه ۲۱ دیماه مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت که آمریکا در نظر دارد میزبان اجلاس جهانی با تمرکز روی خاورمیانه و مشخصاً رژیم ایران در ماه آینده در لهستان باشد.

پمپئو که با فاکس‌ نیوز مصاحبه می‌کرد، گفت این گردهمایی از ۱۳ تا ۱۴ فوریه در لهستان خواهد بود که با « تمرکز روی ثبات و صلح و آزادی خاورمیانه و امنیت در این منطقه خواهد بود که شامل عنصر مهم اطمینان از عدم نفوذ بی‌ثبات کننده ایران می‌باشد».

 

پمپئو که هم‌اکنون در میان سفر ۸روزه به این منطقه است، افزود که آمریکا تلاشهای خود را برای فشار بر ایران تشدید کرده و در پی متقاعد کردن متحدان این منطقه می‌باشد که (آمریکا) متعهد به جنگ با داعش با وجود تصمیم اخیر ترامپ در بیرون کشیدن نیروها از سوریه می‌باشد.

 

پمپئو اضافه کرد که این اجلاس در حالیکه دولت ترامپ به‌دنبال فشار بر تهران می‌باشد شامل نمایندگانی از کشورهای سراسر جهان برای مقابله با نفوذ منطقه‌یی ایران خواهد بود...

اجلاس جهانی به میزبانی آمریکا و لهستان - موج ترس و سراسیمگی در خلافت خامنهای اجماع جهانی علیه تروریسم و جنگافروزی فاشیسم دینی/ سراسیمگی و وحشت خلافت ارتجاع حاکم برایران

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6976462-15fb-44ee-8540-b2c5d667d2da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات