728 x 90

ضد عفونی کرونای ولایت در چهارشنبه‌ٔ آتشین

کرونای ولایت در آتش ...
کرونای ولایت در آتش ...

تفاوت‌های امسال با تمامی سالهای گذشته بر کسی پوشیده نیست. در حقیقت سلسله وقایع سیاسی-اجتماعی که از دی۹۶تا اسفند۹۸در کشور مان رخ داده است، رژیم آخوندی را به نقطه‌ای رسانده که اکنون دوست و دشمن نظام ولایی را بر لبه‌ٔ پرتگاه می‌دانند. اما در گامهای هراسان خامنه‌ای و مزدورانش بر این تار موی لرزان، طبیعی است که بیشتر از همیشه، جیغ‌های بنفش ولایی رو به سمت اصلی‌ترین تهدید و قاطع‌ترین دشمن نظام ولایت ننگین فقیه، به آسمان بلند باشد.

 

کرونای سپاه به جان ملت، تیغ آخوندها بر گردن مجاهدین

در حالی‌که تصاویر دریغ‌انگیز بیماری مردم ایران، از پیر و جوان تا کودک، از جلوی چشمان‌مان در صفحات اجتماعی مردمی رژه می‌رود و قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛

در حالی‌که فیلم‌های رقت‌انگیز مخابره شده از سوی مردم نشان می‌دهد که هم‌میهنان‌مان در گوشه و کنار شهر مانند برگ خزان به زمین سرد زمستان‌زده سقوط می‌کنند؛

در حالی‌که کادرهای درمانی سراسر ایران بر اساس اصول شرافت انسانی‌شان، با دور زدن سانسور و تحریف آخوندی، از کمبود امکانات اولیه و اساسی برای درمان بیماران و پیشگیری از گسترش بیماری، سخن می‌گویند و مردم را مطلع می‌کنند؛

در حالی‌که حتی خود پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کشور، بیش از همه در معرض خطر ابتلا و مرگ در اثر ویروس کرونا هستند؛

در حالی‌که آمارهای هراس‌انگیز و هولناک، از فوت هزاران هموطن بر اثر کم‌کاری و خباثت آخوندهای غارتگر حکایت می‌کند و همگان هم نیک می‌دانند که منشاء اصلی ورود این ارمغان بدخیم، در واقع سپاه پاسداران ولایت بوده است؛ اما شایان توجه است که وحشی‌ترین بخش‌های دستگاه پروپاگاندای خامنه‌ای، برای فرافکنی و رد گم‌کردن ابلهانه، تمامی این واقعیت‌های کتمان ناپذیر را «کرونا هراسی» می‌نامد و آن‌را حاصل فعالیت‌های برون‌مرزی می‌داند! (رسانه‌های حکومتی۱۱اسفند۹۸)

کیهان خامنه‌ای که تیول جنایتکار ددمنش مشهور ولایت، پاسدار حسین شریعتمداری است، مانند همیشه در وحشی‌گری و قساوت، گوی سبقت را از همه‌ٔ ولایت معاشان هرزه‌در ربوده و با «شایعه» خواندن اسناد و مدارک و فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی، به طرز مضحکی آنها را تولید مجاهدین در آلبانی معرفی کرد!

 

«ویروس کرونا رو ولش؛ اینترنت رو قطع کن»

البته بازجوی ابله خامنه‌ای، شریعتمداری، بلافاصله پس از این لجن‌پراکنی به عمد یا به سهو فراموش می‌کند که همه‌چیز را به گردن مجاهدین انداخته و پس از آن تیغ تهدید را برمی‌دارد و هرکس که اقدام به نشر خبر در فضای مجازی می‌کند را با محاکمه و عواقب آن تهدید می‌کند! سپس وقتی با همین عربده‌کشی باز هم حرارت‌اش پایین نمی‌آید، پاچه‌ٔ همپالگی‌های حکومتی را می‌گیرد و به بازجوی جوان وزارت ارتباطات می‌پرد که چرا اینترنت را بالکل قطع نمی‌کند تا جلوی نشر و گسترش اخبار گرفته شود! (۱۰ اسفند۹۸)

جالب آنجاست که پاسدار کف بر دهان آمده، با بر سر نیزه کردن برخی حدس و گمانهای عوام درباره‌ٔ خواص مواد غذایی در پیشگیری یا درمان بیماری کرونا (که خود ناشی از بی‌عملی مفرط عوامل غیرمسئول نظام و بی‌تفاوتی‌شان در قبال جان و سلامت مردم است)، خواستار «نظارت و کنترل فضای مجازی» (بخوانید قطع اینترنت) می‌شود؛ اما هرگز اشاره‌یی به ترهات و اراجیف آخوندهایی مانند آیت‌الشیطان تبریزیان(مدعی طب اسلامی) و یا دکتر قلابی ولایی مانند روازاده نمی‌کند که در همان فضای مجازی لاطائلاتی بهم می‌بافند که نه تنها مورد تمسخر مردم ایران، بلکه مورد استهزاء رسانه‌های خارجی هم شده‌است!

 

«کرونا هراسی» نام مستعار بی‌عملی حکومتی

غارتگران نشسته بر کرسی‌های حکومت که بر مال و جان مردم ایران دست انداخته و حاضر به از کف دادن این خوان یغما هم نیستند، با پوشاندن جنایتها و بی‌کفایتی و تقصیرات خود در گسترش ویروس کرونا، هشدارها و آمار و ارقام‌های واقعی مستند را رد کرده و آن‌را «کرونا هراسی» می‌نامند!

حتی وقتی مهره‌ای حکومتی مانند «مصطفی فقیهی» به ناگزیر زبان به اعتراف می‌گشاید، در رسانه‌یی که خودش به ظاهر سردبیر آن است جرأت بیان حقیقت را ندارد! از این‌رو در توئیتر شخصی خودش آماری نزدیک به آمار واقعی تلفات اسف‌انگیز گسترش ویروس کرونا را می‌نویسد؛ اما بلافاصله دستی دراز از بیت‌العنکبوت خامنه‌ای خارج شده و گوش وی را در جهت‌های موافق و مخالف عقربه‌های ساعت می‌چرخاند‌! در نتیجه ساعتی پس‌ از این افشاگری به‌رسم ولایی «تواب» شده و «برداشت» مردم از گفته‌های خودش را نادرست و اشتباه می‌خواند و توئیت مربوطه را پاک می‌کند! البته همگان به‌خوبی دانستند که در پس پرده‌ها چه بر وی گذشته که چنین به شکر خوری در آستان ولایت پرداخته است!

 

چهارشنبه سوری و ویروسی که با «آتش» ضد عفونی می‌شود!

مناسبت‌های ملی ایرانی هر کدام معنایی عمیق در پس خویش دارد. چه پر معناست که این روزها در آستانه‌ٔ نوروز باستانی، همه‌ٔ مردم ایران در آرزوی «روز نو»یی برای این آب و خاک هستند. و صد البته که پیش از نوروز، سبوهای کهنه را باید شکست و به خاکروبه‌ ریخت و زردی بیماریها را باید به سرخی آتش سپرد.

چهارشنبه سوری امسال، شاید شبیه هر سال دیگری نباشد، اما قطعاً باید به‌معنای ژرف خود نزدیکتر‌ باشد. آتشی که باید آلودگی و نحوست آخوندی را به آن سپرد تا دود و خاکستر گردد و بنای بلند آزادی را بر گستره‌ٔ این سرزمین ظلمت‌زده پس از آن بنا کرد.

در برابر این بیماری تنها مقاومت و ایستادگی است که ره به سلامت می‌برد، نه خمودگی و خموشی. چهارشنبه سوری، چهارشنبه‌ٔ آتشین، پیام سوزاندن ریش و ریشه‌ٔ این حکومت ننگ و ستم را در خویش دارد، تا صفحه‌ٔ سرد و سیاه زمستان را در پناه گرما و سرخی آن پشت سر گذاشت. آتشی که روزانه در فعالیت‌های کانون‌های شورشی قهرمان مجاهدین در سراسر شهرهای محنت‌زده‌ٔ میهن، نخوت پایگاههای ظلمت را به سخره می‌گیرند و راه را به مردم آزادیخواه ایران نشان می‌دهند.

به بیان رهبر مقاومت، آقای مسعود رجوی در پیام شماره۲۲ارتش آزادیبخش: «حق گرفتنی است. باید برشورید و آنرا از حلقوم آخوندهای ضدبشر بیرون کشید.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11d60bf5-9d37-46bb-8b38-07b18e0e7792"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات