728 x 90

عضو کنگره آمریکا: رژیم وحشی در ایران به‌دلیل نقض حقوق‌بشر، ظلم و ستم به مردم ایران و صدور تروریسم تحریم شده است

ماریا الویرا سالازار عضو کنگره آمریکا
ماریا الویرا سالازار عضو کنگره آمریکا

ماریا الویرا سالازار نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا روز ۱۱اسفند در توئیتی درباره رژیم ایران و برجام و تحریم‌ها نوشت:

«رژیم وحشی در ایران به‌دلیل نقض حقوق‌بشر در این کشور و ظلم و ستم به مردم ایران و برای صادر کردن تروریسم به سراسر جهان تحریم شده است. هیچ‌کدام از آنها تغییر نکرده است. رفتار بیرحمانه این رژیم هر گونه لغو تحریم‌ها را تضمین نمی‌کند!».

 

خانم ماریا الویرا سالازار این توئیت را به خبری از رویترز لینک کرده که نوشته شده است: رژیم ایران اصرار دارد که ایالات متحده ابتدا تحریم‌ها را لغو کند تا گفتگوهای توافق هسته‌یی را احیا کند.

بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفت که واشنگتن آماده گفتگو در مورد از سرگیری تعهدات هر دو کشور است که بر اساس آن تهران باید به تعهدات خود در قالب برجام برگردد. اما هر طرف می‌خواهد طرف دیگر ابتدا حرکت کند. غرب نگران است رژیم ایران توانایی سلاح هسته‌یی را پیدا کند.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم ایران گفت: "دولت بایدن باید سیاست حداکثر فشار ترامپ در قبال تهران را تغییر دهد... اگر آنها می‌خواهند با ایران گفتگو کنند، ابتدا باید تحریم‌ها را بردارند..."

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d406084-6c82-411a-b822-ee7e76858516"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات