728 x 90

عضو پیشین مجلس ارتجاع: هنوز مجلس شروع نشده، عده‌یی خواب استیضاح روحانی را می‌بینند

آخوند روحانی
آخوند روحانی

در آستانه شروع به کار مجلس جدید رژیم در روز ۷خرداد، خباز عضو سابق مجلس آخوندی گفت: هنوز مجلس شروع نشده، عده‌یی خواب استیضاح روحانی را می‌بینند.

وی با اشاره به بحرانهای گریبانگیر رژیم از جمله رکود اقتصادی و کرونا، نسبت به خطر «اغتشاش» و «متزلزل شدن نظام هشدار داد و خطاب به رقبای روحانی نوشت: (رقبا) به جای این‌که کمک کنند چوب لای چرخش می‌گذارند. این رفتارها بسیار بد است و (نظام) را متزلزل می‌کند. عده‌یی خواسته یا ناخواسته، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و کشور را به اغتشاش می‌کشانند. (خبرگزاری ایلنا ۵خرداد)

از سوی دیگر، آخوند روحانی از فرط ورشکستگی سیاسی، دست گدایی به سوی مجلس فرمایشی دراز کرد و در توئیتی روز ۵خرداد نوشت: دولت از هم اکنون دست دوستی خود را به سمت مجلس جدید دراز می‌کند.

روزنامهٔ حکومتی مستقل روز ۶خرداد در اعتراف به بی‌پایگی مجلس فرمایشی رژیم نوشت: «آبان خونین ۹۸ و اعتراضات گسترده اقشار مختلف جامعه موجب شد که بخش قابل‌ملاحظه‌یی از جامعه دور شرکت در انتخابات را خط کشید. هر چند که وزارت کشور رقم مشارکت را ۴۰درصد اعلام کرد. اما پاسخ منفی ۶۰درصد از واجدان شرایط رأی به انتخابات این مجلس هرگز قابل انکار و کتمان نیست. آن ۶۰درصد غایب، معترض به وضع موجود هستند. بزرگترین و عینی‌ترین این مخالفان، تهیدستان و بیکاران هستند. در واقع به‌روشنی می‌توان گفت این پارلمان فاقد پایگاه مردمی است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/962fee0a-b6a0-46c0-93d2-b0cb30ab2c56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات