728 x 90

عضو پیشین مجلس ارتجاع در اعتراض به‌واکسن روسی: چنین واکسنی را استفاده نخواهم کرد

بهرام پارسایی
بهرام پارسایی

بهرام پارسایی، عضو پیشین مجلس ارتجاع روز جمعه ۹بهمن در مورد واکسن روسی در پیامی توئیتری گفت: «وزیر خارجه کشور که باید مدافع منافع ملی باشد، از روسیه واکسن تأیید نشده می‌خرد، امروز با ماجرای خرید واکسن روسی که اکثر مردم ایران آن را نخواهند پذیرفت، از خود میپرسم، آیا کسانی که جان مردم را معامله می‌کنند، با منافع ملی آنها چنین کاری نمی‌کنند؟ نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت جان ۸۰میلیون ایرانی، شانه خالی کنید. من به‌عنوان عضو جامعه پزشکی و یک ایرانی، چنین واکسنی را استفاده نخواهم کرد».

پس از این‌که ظریف از خرید واکسن روسی خبر داد، محرز عضو علمی ستاد کرونا روز ۹بهمن گفت: «واردات واکسن روسی توسط دولت از شانس بد مردم است. به هیچ عنوان از این انتخاب راضی نیستم. من به‌عنوان یک عضو کادر درمان این واکسن را تزریق نمی‌کنم زیرا تاکنون هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. واکسن کرونا باید دارای استاندارد‌های جهانی باشد. واکسنی استاندارد است که مورد تأیید یکی از منابع بین‌المللی باشد که یکی از آنها سازمان بهداشت جهانی و دیگری سازمان غذا و داروی اتحادیه اروپاست در صورتی که این واکسن تاییدیه هیچ کشوری را ندارد».

وی هم‌چنین از افزایش مبتلایان خبر داد و گفت شمار بستریها در ICU و مرگ و میر هم زیاد خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5bc57ce-b13e-4a50-ae0e-5f0a1fc390a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات