728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: ۱۰درصد واکسن ورودی کشور مفقود شده

محسن دهنوی
محسن دهنوی

‏ محسن دهنوی عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع گفت: تا ابد هم قسم بخورند که چیزی گم نشده، باور نمی‌کنیم. وقوع تخلف در واردات ‎واکسن‌کرونا محرز است!

وی افزود: به جای توهین و کنایه‌زدن، سعی کنند تعداد دقیق واردات ‎واکسن‌کرونا و کد ملی واکسینه‌شدگان را به مردم، شفاف اعلام کنند (خبرگزاری مجلس رژیم ۲۸ اردیبهشت).

از این پیش‌تر او در روز ۲۱اردیبهشت در تلویزیون شبکه سه رژیم همزمان با آشفته بازار شعبده انتخاباتی رژیم ولایت فقیه در جریان جنگ و دعواهای باندی از دزدی و بالا کشیدن واکسنهای وارداتی، محاکمه سیف و داستان استخر نهاد ریاست‌جمهوری روحانی پرده برداشت و گفت: از دو میلیون واکسنی که آمده بیش از ۲۰۰هزار دوز واکسن مفقود شده و ناپدید شده خب این کجا رفته؟

او در ادامه گفت: بله این واکسنها را به کی تزریق کردند؟ همین هاست که از بازار آزاد دارد سر در می‌آورد، ما می‌رویم ناصرخسرو یک دوز واکسن ۲۵میلیون تومان دارد بفروش می‌رسد، یک دوز واکسن خب یک بیمار صعب‌العلاج یک بیمار مسن سالخورده بالای ۷۵سال بالای ۸۰سال این حق او بوده ببینید. البته من راجع به این توزیع واکسن نامه‌یی نوشتم به وزیر بهداشت، باید بیاید گزارش بدهد تا دوز آخر این واکسنها ۱۰درصد واکسن ورودی کشور مفقود شده در این سامانه نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a51af0eb-6504-4803-9296-2d735a680308"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات