728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: مسئولان نباید بیت‌المال را مانند ارث پدرانشان به دوش بگیرند و به سمت خانه‌های غصبی خود ببرند

سارا فلاحی نماینده رژیم از ایلام
سارا فلاحی نماینده رژیم از ایلام

سارا فلاحی نماینده رژیم از ایلام روز چهارشنبه اول مردادماه در جلسه مجلس ارتجاع گفت: «به ایلام می‌آیند عکس می‌گیرند وقتی به تهران بازمی‌گردند برعکس وعده‌های خود عمل می‌کنند».
این نماینده حکومتی هم‌چنین به بی‌برنامگی رژیم اشاره کرد و افزود: «وقتی راهبرد نباشد آنگاه ما معیشت مردم را گرفتار تراژدی یارانه ۴۵هزار تومانی و دلار ۲۵هزار تومانی می‌نماییم».
این نماینده مجلس رژیم اضافه کرد: «برای اقتصادی که هم اسیر تحریم است و هم اسیر ضعفهای راهبردی و کارشناسی برای اقتصادی که امروز مبتنی بر بی‌‎مسئولیتی و مفت خوری است برای عبور از رانتیاریسم فاسد برای نجات پول ملی کدام طرح واجد عقلانیت در مجلس و کدام لایحه قابل دفاع از دولت آمده است؟ در سایه رقابتهای کور سیاسی این اقتصاد را با مشکل مواجه کرده‌ایم».

نماینده رژیم از ایلام گفت: «امروز تک‌تک مسئولان باید سرشان را پایین بیندازند، جیب‌هایشان را ببندند و کار کنند و اگر نمی‌توانند مسئولیت را به اهلش واگذارند نه آن‌که بیت‌المال را مانند ارث پدرانشان به دوش بگیرند و به سمت خانه‌های غصبی خود ببرند».
وی هم‌چنین به فسادی که سرتا پای رژیم را گرفته اشاره کرد و افزود: «امروز دیگر نمی‌توان با اسامی مستعار فساد ارزی و اقتصادی را به سلطانهایی نسبت داد که پشت هر کدامشان مسئولی بی‌مسئولیت است. این مسئولان اگر پشت این سلطانها را خالی کنند این سلطانیسم فرو خواهد پاشید.
آنانی که آمدند و از استخوان شهیدانمان صندلی قدرت ساختند، آمدند و بردند و خوردند و رفتند امروز باید نه تنها بازگردند بلکه باید بنشینند و بمانند و پاسخ بدهند، نفوذ صرفاً خرابکاری و جاسوسی دشمن نیست، مسئولی که کار نمی‌کند، مدیری که آسانسوری بالا می‌رود، وزیری که برای اداره وزارتخانه‌اش راهبرد ندارد قطعاً در زمین دشمن کار می‌کند. نماینده‌ای که طرح کارشناسی نمی‌نویسد قطعاً در زمین نفوذ دشمن است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf13f119-46eb-40ef-a0a1-ec4162816fe0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات