728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: مردم روزی خواهند ریخت ما را‌ از مجلس و دولتمردان را‌ از دولت بیرون خواهند کرد

حسینعلی شهریاری عضو مجلس ارتجاع از زاهدان
حسینعلی شهریاری عضو مجلس ارتجاع از زاهدان

حسینعلی شهریاری عضو مجلس ارتجاع از زاهدان طی اظهاراتی در خصوص تورم لجام‌گسیخته و گرانی و فقر مردم (۲۹تیر۹۹) گفت: «متأسفانه امروز شاهد فقر، گرانی و تورم لجام‌گسیخته و مشکلاتی در ارتباط با اقشار مستضعف و محرومین کشور هستیم. آقای رئیس‌جمهور یک شب گرسنه نخوابیده که متوجه شود معنای گرسنگی چیست. بی‌پول نبوده که بچه‌اش را‌ به‌خاطر بی‌پولی نتواند به مدرسه بفرستد. فرزندانش بیکار نبوده‌اند که ببیند بیکاری چه بلایی بر سر خانواده‌ها می‌آورد. خانواده‌هایی هستند که ۴نفر یا ۵نفر بیکار تحصیل‌کرده دارند و هیچ شغلی برای آنها وجود ندارد.

این عضو مجلس ارتجاع با سوزوگداز از گسترش تحریم‌های بین‌المللی علیه آخوندها گفت: «امروز نه تنها اروپا جوابگو نیست بلکه کشورهایی هم مثل کره که جمهوری اسلامی در آنجا ۹میلیارد دلار طلب دارد، متأسفانه طلب ما را‌ پرداخت نمی‌کند. کره جنوبی که سالانه شاید دهها میلیارد دلار به کشور ما کالا صادر می‌کند امروز با ما این رویه را‌ در پیش گرفته است».

حسینعلی شهریاری با اذعان به شکست سیاست‌های منطقه‌یی و بین‌المللی رژیم افزود: «متأسفانه سیاست خارجی ما، سیاست فشلی است، نه تنها در اروپا و آمریکا نتوانسته کاری انجام دهد، بلکه در کشورهای همسایه مانند پاکستان و افغانستان هم نتوانسته اقدامی صورت دهد».

این نماینده مجلس ارتجاع با هشدار به دولت آخوند روحانی تأکید کرد: «دو سال قبل من در همین مجلس گفتم اگر دولت کاری نکند به‌خاطر فقر و گرسنگی و فشار محرومین مردم روزی خواهند ریخت ما را‌ از مجلس و دولتمردان را‌ از دولت بیرون خواهند کرد. خیلی زمان نمی‌برد؛ چرا چشم و گوشتان را‌ بسته‌اید و توجه نمی‌کنید؟»

وی با اشاره به چپاول و فساد فراگیر در رژیم آخوندی اذعان کرد: «یک میلیارد یورویی که توسط مقام معظم رهبری تخصیص داده شد حتی ۳۰درصد آن هم به حوزه بهداشت و درمان اختصاص پیدا نکرده».
عضو مجلس ارتجاع ادامه داد: « متأسفانه این روزها گرانی غوغا می‌کند، منابع ارزی و طلای کشور را‌ دولتمردان به تاراج برده‌اند، امروز قیمت دلار سر به فلک کشیده.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e8eba1e-1a91-4725-a3d0-2699afce6f6d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات