728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: مردم در سفره‌هایشان حتی نان و تخم‌مرغ ندارند

سفره‌های مردم خالی از نان و تخم مرغ
سفره‌های مردم خالی از نان و تخم مرغ

معین‌الدین سعیدی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس رژیم در جنگ دستجات درونی باند خامنه‌ای ناچار به اعتراف به وضعیت فاجعه‌بار معیشتی مردم شد و گفت:

«اکنون شرایط به‌گونه‌یی است که خانواده‌ها نمی‌توانند حتی در سفره خودشان یک نان و تخم‌مرغ داشته باشند».

وی درباره علت گرانی مرغ و تخم‌مرغ اذعان کرد: علاوه بر مشکلاتی نظیر رسوب نهاده در بنادر که از پیش‌تر وجود داشته، عدم ترخیص به موقع نهاده‌های دامی و مشکلاتی که در سامانه بازارگاه داشتیم، اما اکنون مشکل تأمین کامیون جهت حمل و نقل نهاده را نیز داریم.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ارتجاع علت بخش عمده‌یی از گرانی قیمتها را رانت‌خواری با ارز ترجیحی دانست و افزود: چنین ارزی منبع فساد و رانت است؛ انتظار داریم نظارت‌های جدی‌تری در این مورد به‌عمل بیاید تا این بازار پر‌تلاطم سر و سامان پیدا کند.

وی درباره به این‌که ارز ترجیحی در اختیار مافیای واردات است اشاره کرد و گفت: دلار ۴۲۰۰تومانی با چه معیار اقتصادی پیش‌بینی می‌شود؟ اگر ما بنا بر حمایت و یارانه دادن داریم، باید یارانه در اختیار مصرف‌کننده نهایی و تولیدکننده داخلی قرار دهیم نه کسانی که وارد کننده نهاده‌های دامی هستند (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۶مهر۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/997f6838-a747-4918-b979-7c58e6181787"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات