728 x 90

عضو مجلس ارتجاع از لردگان: امروز سفره‌های مردم شاهد پر کشیدن گوشت، مرغ، لبنیات، تخم‌مرغ و میوه و امثالهم می‌باشد

حسین بامیری عضو مجلس ارتجاع
حسین بامیری عضو مجلس ارتجاع

حسین بامیری عضو مجلس ارتجاع از لردگان روز ۱۸مهر با اشاره به گرانی‌های لجام‌گسیخته کالاها و مواد غذایی و پر کشیدن غذاها از سفره مردم گفت: امروز سفره‌های مردم شاهد پر کشیدن گوشت، مرغ، لبنیات، تخم‌مرغ و میوه و امثالهم می باشد.

وی خطاب به خاندوزی وزیر اقتصاد رژیم گفت: یکباره با ورود دلالان و مافیای زر و زور، قیمتها سیر صعودی پیدا کرده است.

بامیری درباره افزایش روزافزون نرخ بیکاری گفت: نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستانهای لردگان و خانمیرزا بیداد می‌کند؛ تا کی قرار است صدای تظلم‌خواهی جوانان جویای کار در لردگان شنیده شود. دورتادور شهرستان لردگان را آبهای روان و رودخانه‌های خروشان و چاه‌های نفت، بله چاههای نفت احاطه کرده است. اما متأسفانه وزارتخانه‌های مرتبط از جمله نیرو، جهاد کشاورزی و نفت، تعاون و کار و رفاه اجتماعی هیچگونه برنامه جامعی با رویکرد ساماندهی نرخ بیکاری تاکنون در دستورکار خود قرار نداده‌اند.
وی نرخ بیکاری در شهرستانهای لردگان و خانمیرزا را معادل ۲۹ و ۲۴دهم درصد اعلام کرد.

حسین بامیری افزود: بیش از ۱۶۰۰خانوار با جمعیتی بیش از ۷هزار نفر در مناطق روستایی دهستانهای حوزه انتخابیه در شهرستان لردگان در محروم‌ترین مناطق روستایی، سردسیر و صعب‌العبور و جنگلی سکونت دارند هنوز از نعمت گاز برخوردار نبوده

عضو مجلس ارتجاع در ادامه گفت: دورتادور استان چهارمحال بختیاری از جمله شهرستانهای لردگان و خانمیرزا را آبهای روان و رودخانه‌های خروشان احاطه کرده و هنوز بخش عظیمی از مردم مناطق شهری و روستایی در تأمین آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند تأمین آب کشاورزی پیشکش!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3636e707-6954-4c62-8802-2760a255b7b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات