728 x 90

عضو مجلس ارتجاع خطاب به روحانی: نباشی دولت بهتر می چرخد

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

با تشدید جنگ گرگها، محمد مولوی عضو مجلس ارتجاع، روز گذشته ۲مهر روحانی را به‌دلیل حاضر نشدن در مجلس ترسو خطاب کرد. وی خطاب به روحانی گفت:

آقای رئیس‌جمهور درست است چند روز دیگر از دولت شما باقی نمانده است تو که مدعی بودی چشم برزخی داری هرکس را نگاه می‌کنی می‌فهمی به دولت خودت نگاه کن و حال و روزش نگاه کن و الله والله نباشی دولت بهتر می‌چرخد روحانی بیا در صحن مجلس جواب بده به نماینده‌های محترم نیامدی اسمی نمی‌گذارم ولی واقعاً ترسو هستی.

در همین حال، اعضای مجلس رژیم در جلسه روز چهارشنبه با ادامه حملات خود علیه آخوند روحانی نسبت به وضعیت انفجاری جامعه، و خطر آن برای کل نظام ولایت فقیه هشدار دادند.

حسین خسروی، مجلس ارتجاع ۲ مهر ۹۹:

«آقای رئیس‌جمهور این وعده‌های اقتصادی یادتان هست ... ... گفتید ما باید به سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری عمل کنیم نه این‌که فقط شعار دهیم!واقعا عمل کردید؟

این سخن مقام معظم رهبری را حتماً شنیده‌اید که فرمودند آن‌طور که برجام عمل شد من خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه گفتم و تذکر دادیم.

شعار شما نجات اقتصاد ایران بود الآن که بازار بورس و ارز و خودرو و رها شدن بازار غرق در هرج و مرج است ... ...

به‌رغم افزایش درآمد اسمی خانوارها قدرت خرید هر فرد ایرانی نسبت به سال ۹۰ یک‌سوم کاهش پیدا کرده است.

گفتید ما شاهدیم که دلار بعد از چند ماه به چندین برابر قیمت افزایش پیدا می‌کند مشکل کجاست؟... . . آیا فریاد اقشار مختلف از کارگران و کارمندان مانند نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی و حق‌التدریسی‌ها و معلولین عزیز و مخابراتی‌ها و فرزندان ایثارگران خیلی از مشکل داران جامعه را در محوطه بیرونی مجلس نمی‌شنوید؟؟؟... . . برجامی که قرار بود همه مشکلات کشور را حل کند حالا رئیس‌جمهور محترم قطع نشدن آب و برق را ارمغان آن می‌داند تعجب ندارد؟....».

قاسمی‌پور، مجلس ارتجاع ۲ مهر ۹۹

«لطفاً کم دم از مقاومت مردم بزنید این‌طور جلو برود در چند ماه آینده نان خشک هم مانند گوشت و تخم‌مرغ از سفره مردم بیرون می‌رود. ... ... مسئولانی را در برنامه‌های مختلف صدا و سیما بارها دیده‌ایم که از قیمت اجناس بی‌خبرند آیا می‌توانند درد ملتی را که سال‌هاست کارشان به عضو فروشی رسیده درک کنند چه اصراری هست بر نگهداری آنها در پستهای حساس و تأثیرگذار».

در جلسه روز چهارشنبه مجلس ارتجاع بار دیگر موضوع سؤال از آخوند روحانی مطرح شد.

حسین‌پور عضو مجلس رژیم گفت: هیأت‌رئیسه باید هر چه زودتر طرح سؤال از روحانی را اعلام وصول کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc037981-7cbf-47da-a836-2a718dad37ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات