728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: آگاهانه و عامدانه باعث قتل می‌شویم؟!

بازگشایی مدارس و قتلگاه دانش آموزان
بازگشایی مدارس و قتلگاه دانش آموزان

نگرانی‌های و اعتراضات عمومی به خطر باز گشایی مجرمانه مدارس در بحبوحه شیوع کرونا بالا می‌گیرد و این امر کارگزاران رژیم را هراسان کرده است.

روزنامه حکومتی رسالت روز پنجشنبه ۱۳شهریور نوشت: «برخی خانواده‌ها از شک به‌یقین رسیده‌اند که در این روزهای کرونا زده، مدارس امن نیست و باید تا اطلاع ثانوی قید درس ‌و مشق فرزند را بزنند چرا که مطابق رسم معمول، اظهارنظرهای مسئولان قابل‌اتکا نیست. (و این اظهارنظرها) بر دامنه نگرانی خانواده‌ها افزوده است».

عبدالرضا مصری، عضو مجلس ارتجاع پنجشنبه گفت: «اگر عجله کنیم و دانش‌آموزان گرفتار کرونا شدند، (این یعنی که) آگاهانه و عامدانه باعث قتل می‌شویم».

هم‌چنین مردانی، عضو ستاد حکومتی مقابله با کرونا اعتراف کرد، «ممکن است بازگشایی مدارس موجب تقویت زنجیره انتقال کرونا شود».

در همین حال رسانه‌های حکومتی از پشت‌پرده تصمیم بازگشایی مدارس به‌دلیل منافع مافیای مدارس غیرانتفاعی که در اساس در دست کارگزاران رژیم است خبر دادند.

روزنامه جوان متعلق به سپاه پاسداران اعتراف کرد: «خبرها حکایت از فشار عجیب مافیای مدارس غیردولتی برای بازگشایی مدارس و سردرگمی در وزارت آموزش و پرورش دارد... گویا زور دست‌های پشت‌پرده و مافیای مدارس غیردولتی از وزارت بهداشت بیشتر است».

جهان صنعت نیز به‌نقل از یک عضو ارگان حکومتی موسوم به انجمن کسب‌و‌کارهای اینترنتی نوشت: «بیش از چهار میلیون نفر از دانش‌آموزان به‌دلیل نداشتن قدرت مالی خانواده‌ها دسترسی به اینترنت یا تبلت و موبایل هوشمند ندارند و خانواده‌هایشان نیز قدرت مالی لازم برای خریداری تبلت و موبایل را ندارند».

وی با اشاره پشت‌پرده فسادآلود بازگشایی مدارس اضافه کرد: «واردات موبایل و تبلت هوشمند ممکن است به شرکتهای وارداتی که از دلار ۴۲۰۰تومانی استفاده می‌کنند واگذار شود و این حجم اختلاسها را افزایش می‌دهد».

از سوی دیگر، رسالت آخوندی نوشت: «وقتی مدارسی هست که هنوز کپری‌اند چگونه می‌توان انتظار داشت آموزش آنلاین عدالت آموزشی را در میان تمامی نقاط کشور برقرار سازد».

و این در حالی است که سایت خبر فوری رژیم نوشت: «مقایسه نسبت پرستار به تخت بیمارستانی در کشورهای مختلف جهان و منطقه با کشورمان تقریباً یک فاجعه بزرگ را نشان می‌دهد... و با توجه به پیک‌سوم کرونا در پاییز خطر جدی را گوشزد می‌کند».

این منبع افزود: «نسبت نامطلوب پزشک و پرستار به تخت بیمارستانی در کشور، افت کیفیت خدمات ارائه‌شده، فشار مضاعف بر کارکنان نظام سلامت و نارضایتی بیماران را در پی دارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e0075f2-d5b0-48b9-85a6-6c94032b57e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات