728 x 90

عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا: شروع مجدد گفتگوها با رژیم ایران یک اشتباه عظیم و خطرناکی است

تام کول از اعضای ارشد مجلس نمایندگان آمریکا
تام کول از اعضای ارشد مجلس نمایندگان آمریکا

تام کول از اعضای ارشد مجلس نمایندگان آمریکا در یک پیام توئیتری نسبت به مذاکره با رژیم آخوندی هشدار داد و اعلام کرد طرح بایدن برای شروع مجدد گفتگوها با رژیم ایران اصلی‌ترین حامی تروریسم در جهان یک اشتباه عظیم و خطرناکی است که دوستان و متحدان ما را منزوی می‌کند.

خبرگزاری رویترز روز ۲ اسفند به‌نقل از کاخ‌سفید نوشت آمریکا قصد ندارد هیچ قدم دیگری در واکنش به فشارها از سوی رژیم ایران قبل از گفتگوها با این رژیم و قدرتهای جهانی برای بازگشتن به توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ بردارد.

ریچارد میلز، سرپرست سفیر آمریکا در ملل متحد، روز پنجشنبه به شورای امنیت سازمان ملل گفت آمریکا اقدام دولت ترامپ مبنی بر اعمال مجدد تمام تحریم‌های سازمان ملل در ماه سپتامبر علیه رژیم ایران، را لغو می‌کند.

این در حالی است که جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، هنگامی‌که جو بایدن به میشیگان پرواز می‌کرد، در گفتگو با خبرنگاران در هواپیما، گفت "هیچ برنامه‌ای برای برداشتن گام های اضافی"در مورد رژیم ایران پیش از"گفتگوی دیپلماتیک" وجود ندارد.

در همین حال رژیم ایران با سردی واکنش نشان داد و جواد ظریف گفت تهران پس از لغو تحریم‌های ایالات متحده، اقداماتی که در برنامه هسته‌یی خود اتخاد کرده را به‌سرعت معکوس خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03880f8c-ac66-4177-9368-b39a550b0d8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات