728 x 90

عده‌یی از اعضای خبرگان ارتجاع خواستار تشکیل دولت پنهانی شدند

خبرگان  ارتجاع
خبرگان ارتجاع

عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی رژیم فاش کرد: تعدادی از اعضای خبرگان به خامنه‌ای پیشنهاد دادند نهادهای زیرمجموعه وی بخشی از وظایف اقتصادی دولت روحانی را برعهده بگیرند و یک دولت پنهانی شکل بگیرد.

خبرگزاری سپاه پاسداران ـ فارس که این اظهارات را منعکس می‌کرد نوشت:‌

ضرغامی روز سه‌شنبه ۷مرداد۹۸ درباره علت این پیشنهاد گفت: «اعضای خبرگان دیدند کشور اداره نمی‌شود؛ گفتند حالا که اداره نمی‌شود، یک دولت پنهانی شکل بگیرد، نهادهای زیر نظر (خامنه‌ای) از جمله بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام و... بیایند و کارهای اقتصادی دولت را برعهده بگیرند. البته قبلاً من در گفتگویی به این دو نهاد اشاره کرده بودم ولی طوری انعکاس دادند که انگار رؤسای سازمانهای اقتصادی پیش (خامنه‌ای) رفتند و گفتند بگذارید ما کشور را اداره کنیم. خیر؛ تعدادی از اعضای خبرگان این را از (خامنه‌ای) درخواست کردند و (خامنه‌ای) مخالفت کردند. دولت مشکلاتی دارد. در حوزه‌هایی اصلاً احساس می‌کنیم رهاست. در بحث گوشت، چرا باید قیمت آن ۱۲۰-۱۳۰هزار تومان شود. گوشت را از خارج هم بخرند، با همین دلار آزاد، زیر ۵۰هزار تومان می‌توانند توزیع کنند. مشکل دولت این است که نه مولد خوبی است، دولت توزیع کننده خوبی هم نیست. نگاه من اصلاً سیاسی نیست. دولت روحانی در توزیع، اصلاً استعداد ندارد و از تجارب بقیه هم استفاده نمی‌کند».

ضرغامی در پاسخ به این سؤال:‌ پس قبول کردید که دولت پنهانی وجود دارد، جریانی که تلاش می‌کند اختیار کار را از دست دولت در بیاورد. گفت: فرق من با شما این است که شما می‌گویید دولتی هست که اداره می‌کند. من می‌گویم تفکری است که می‌گوید اگر این دولت نمی‌تواند، دست کم عده دیگری کار دولت را انجام دهند. این وجود دارد. با این حال (خامنه‌ای) خیلی از دولت حمایت می‌کنند. (خامنه‌ای) روی صلاحدیدهای دیگری از دولت حمایت می‌کنند. در همین ماجرا آقای سعیدی کیا و رئیس ستاد اجرایی امام، گله من را به دفتر (خامنه‌ای) بردند که ضرغامی طوری حرف زده که گویی ما آمده‌ایم و گفته‌ایم اختیار کار دولت را به ما بدهید. واقعیت این است که آنها نگفتند بلکه در جلسه خبرگان این موضوع بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47d50f2d-4715-4a5b-afee-ca14d81b472f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات