728 x 90

عدم مشارکت مردم در نمایش انتخابات از زبان آخوند علم‌الهدی - سیرک انتخابات

علم الهدی
علم الهدی

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه روز ۲۱خرداد در مشهد به عدم مشارکت مردم در نمایش انتخابات رژیم اعتراف کرد و گفت: اگر مردم در این انتخابات نیامدند این یک رفراندوم ضد نظام هست که دیگه مردم از این نظام برگشتند... این نظام عمر خودش را کرد تمام شد و دیگه مردم این نظام را قبول ندارند.

آخوند علم‌الهدی افزود: دارند کار می‌کنند سعی می‌کنند که ما در انتخابات شرکت نکنیم مشارکت در انتخابات را کاهش بدهند چون با کاهش مشارکت در انتخابات می‌خواهند سعی کنند بر این‌که این نظام تضعیف بشه.

اگر بنا شد حضور مردم از صحنه کاهش پیدا کند یا مردم دیگه دنبال نظام نیایند یعنی این برداشت دولتهای غربی و جریان استکباری این است که اگر مردم در این انتخابات نیامدند این یک رفراندوم ضد نظام هست که دیگه مردم از این نظام برگشتند.

با عناوین مختلف اینها دارند تبلیغ می‌کنند یک‌طرف تبلیغ می‌کنند آقا این انتخابات مهندسی شده است برای این‌که مردم شرکت نکنند کجای انتخابات مهندسی شده است؟

وقتی مردم در انتخابات شرکت نکنند یا کم شرکت کنند و در حقیقت تبلیغ می‌کنند که دیگه این نظام عمر خودش را کرد تمام شد. از روز یکشنبه به بعد هم خواهید دید که این فعالیت‌ها بیشتر می‌شود توی فضای مجازی بیشتر خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/940cacd3-c7ae-4f21-aeb7-6b94e04680d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات